ب ام و تولید مدل iX1 را آغاز کرد / تولید موتورهای بنزینی در خارج از آلمان؟

نوشته شده توسط مهدی درفشی

گویا ب ام و هدف دارد تا در زمانی نه چندان دور، تولید موتورهای احتراق داخلی را به خارج از آلمان منتقل کند. همچنین باواریایی ها بر این باور هستند که تا سال 2024، حداقل یک بیمر از هر سه بیمری که از کارخانه های ب ام و خارج می شود، الکتریکی خواهد بود.

سرعت پرس – ب ام و اعلام کرد که تولید iX1 در کارخانه رگنزبورگ در آلمان آغاز شده است و نقاط عطف مختلفی را برای این خودروساز باواریایی رقم می زند. همچنین باتری های iX1 نیز در کارخانه مذکور، تولید و روی iX1 نصب می شود.

تولید موتورهای احتراق داخلی در خارج از آلمان

تولید این کراس اوور برقی در کارخانه رگنزبورگ، به این معنی است که همه فناوری‌ های محرک ب ام و در یک خط تولید می‌شوند. همچنین بخشی از انعطاف‌ پذیری فرایندهای تولید در کارخانه به شمار می روند. این همچنین به این معنی است که تمام کارخانه های این شرکت آلمانی اکنون می توانند طبق اعلام دو سال پیش، خودروهای الکتریکی تولید کنند و تولید موتورهای احتراق داخلی را به بریتانیا و اتریش منتقل کنند.

جدای از اعلام تولید، ب ام و نقطه عطف بعدی خودروهای الکتریکی خود را نیز تعیین کرده است. به گفته میلان ندلیکوویچ، یکی از اعضای هیئت مدیره ب ام و آ گ، که مسئول تولید است، حداقل یک بیمر از هر سه بیمری که از کارخانه های باواریا تولید می شود تا سال 2024 الکتریکی خواهد بود. این خودروساز همچنین به فرآیند تولید دیجیتال خود به نام BMW iFactory می بالد. جدای از نقشه برداری دیجیتال که منجر به برنامه ریزی کارآمد برای ساختارهای کارخانه و تأسیسات تولیدی آینده می شود، این شرکت از هوش مصنوعی نیز در فرآیندهای تولید خود استفاده می کند. بخش رنگ کارخانه های ب ام و، یکی از بخش هایی است که با کمک هوش مصنوعی، سطوح بدنه و رنگ را اسکن می‌ کند تا کیفیت بی‌ عیب و نقصی را ارائه دهد.

علاوه بر این، هوش مصنوعی Quality Next (AIQX) با استفاده از تشخیص تصویر و با پشتیبانی هوش مصنوعی، به کارمندان در بازرسی کیفیت کمک می‌کند. این سیستم، مکملی برای روندهای سنتی و بازرسی‌ های کیفیت معمولی مبتنی بر دوربین است.

ب ام‌ و iX1 که دقیقاً شبیه X1 است و اولین خودروی الکتریکی تمام چرخ متحرک این برند در بخش کامپکت به شمار می رود. فروش آن از ماه اکتبر در اروپا آغاز شد. هنوز مشخص نیست که iX1 در ایالات متحده عرضه می شود یا خیر. در مورد X1 می توان گفت که در حال حاضر، آمریکایی ها فقط امکان خرید نسل سوم این مدل را دارند.

 

مطالب مرتبط:

اوایل آذرماه، رنسانس لانچیا خواهد بود

ماسک توییتر را خرید، تسلا را فروخت؟

رکورد فروش لامبورگینی در 2022 / موعد تحویل سال 2024!

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5438
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه