اوایل آذرماه، رنسانس لانچیا خواهد بود

نوشته شده توسط مهدی درفشی

رنسانس لانچیا در راه است و استلانتیس، به دنبال بازگشت شکوه و محبوبیت به این برند ایتالیایی است.

سرعت پرس – هنوز شکوه گذشته لانچیا علی الخصوص در مسابقات اتومبیلرانی، به یاد همه علاقمندان به خودرو است. البته، اکنون این برند مثل گذشته محبوب نیست. برای همین، استلانتیس به عنوان شرکت مادر لانچیا، متعهد شده است که با انجام سرمایه گذاری های بزرگ برای گسترش مجموعه و فروش خودرو در خارج از ایتالیا بار دیگر این بازار آشفته را احیا کند.

در روز 28 نوامبر (اوایل آذرماه سال 1401)، در روز طراحی لانچیا، برای اولین بار، شاهد زبان طراحی جدید برای محصولات آینده را برای این خودروساز افسانه ای خواهیم بود. گفته می شود که این اولین رویداد “رنسانس لانچیا” برای پیش نمایش یک زبان طراحی جدید است که خودروهای نسل بعدی را که تا دو سال دیگر وارد می شوند، شکل می دهد. نمادهای گذشته مانند Aurelia، Flaminia، Fulvia، Beta HPE، Gamma، Delta، Stratos و Rally 037 به عنوان پایه و اساس استایل جدید محصولات لانچیا خواهند بود.

جزئیات در مورد مدل های جدید لانچیا اندک است. اگرچه می دانیم که ایپسیلون جدید 2024 حدود چهار متر (157 اینچ) طول خواهد داشت و دارای یک پیشرانه الکتریکی خواهد بود. در حالی که دلتا 2028 قرار است یک “ماشین عضلانی با خطوط هندسی” به اندازه 4.4 متر (173.2 اینچ) باشد. این برند ایتالیایی، قصد دارد فقط خودروهای الکتریکی را روانه بازار کند و تا کمتر از پنج سال آینده، به طور انحصاری خودروهای برقی را به فروش خواهد رساند.

جالب توجه است که لانچیا از بالاترین درصد مواد بازیافتی در بین تمام برندهای استلانتیس استفاده خواهد کرد، به طوری که نیمی از سطوح قابل لمس از مواد سازگار با محیط زیست ساخته شده است. با عرضه سه خودروی جدید، این شرکت تخمین می زند که بتواند حدود 50 درصد از بازار را پوشش دهد.

توسعه خارج از ایتالیا با فرانسه، آلمان، اسپانیا، بلژیک، لوکزامبورگ و هلند آغاز خواهد شد. شبکه ای متشکل از 100 نمایندگی در 60 شهر بزرگ فعال خواهد بود، اما لانچیا تخمین می زند که نیمی از مشتریان آن ترجیح می دهند خودرو را به صورت آنلاین خریداری کنند.

 

مطالب مرتبط:

ماسک توییتر را خرید، تسلا را فروخت؟

رکورد فروش لامبورگینی در 2022 / موعد تحویل سال 2024!

جلوی ضرر مردم، خودروسازان و تورم بازار خودرو را بگیرید

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5375
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه