جنرال موتورز و دیگر رقبای تسلا از توییتر خارج می شوند؟

نوشته شده توسط مهدی درفشی

ایلان ماسک پس از خرید توییتر، مدیران ارشد توییتر از جمله مدیر عامل شرکت، پاراگ آگراوال را اخراج کرد. از آنجایی که توییتر یکی از پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی است که شرکت‌ های خودروسازی در آن تبلیغ می‌ کنند، رقبای تسلا، از جمله جنرال موتورز به این موضوع واکنش دادند.

سرعت پرس – مهدی درفشی – احتمالا بزرگ‌ ترین عنوان خودرویی اخیر مستقیما به اتومبیل‌ ها مربوط نمی‌ شود، بلکه تصاحب شگفت‌ انگیز توییتر توسط ایلان ماسک است! ماسک پس از تکمیل خرید توییتر در 27 اکتبر، اکنون “Chief Twit” است. مدیر عامل تسلا بلافاصله پس از خرید، مدیران ارشد توییتر از جمله مدیر عامل شرکت، پاراگ آگراوال را اخراج کرد. از آنجایی که توییتر یکی از پلتفرم‌ های رسانه‌ های اجتماعی است که شرکت‌ های خودروسازی در آن تبلیغ می‌ کنند، رقبای تسلا، از جمله جنرال موتورز به این موضوع واکنش دادند.

بر اساس این گزارش، این خودروساز دیترویتی اعلام کرده است که به طور موقت، تبلیغات پولی خود را در توییتر متوقف می کند. جنرال موتورز به CNBC گفت که در حال حاضر، در حال ارزیابی شرایط توییتر تحت مدیریت ایلان ماسک است. با این حال، تعامل این شرکت با مشتریان خود ادامه خواهد داشت. در همین حال، فورد، دیگر رقیب تسلا، به CNBC گفت که این شرکت حتی قبل از تصاحب ماسک در توییتر تبلیغ نداشته است. فیسکر، یکی دیگر از رقبای تسلا، در ماه آوریل از این پلتفرم خارج شد و گفت که نمی خواهد “آزادی بیان او به طور فعال توسط یک رقیب، مدیریت یا کنترل شود.”

 

مطالب مرتبط:

فراری در حال تست لامبورگینی هوراکان STO در پیست فیورانو

رونمایی فونیکس FX در پیست آزادی / مشخصات، تصاویر و قیمت

خودروهاى کره‌ای، ژاپنی و چینی در راه ایران

 

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=4882
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه