بررسی ویدئویی بهمن فیدلیتی

نگاهی به فیدلیتی، جدیدترین خودروی این روزهای بازار کشور

فیدلیتی محصولی از شرکت بهمن است که در اوایل ورودش به بازار با حواشی زیادی (خصوصا در بخش قیمت گذرای) رو به رو شد؛ اتومبیلی که با توجه به ابعاد و برچسب قیمتی در کنار رقیبانی همچون لاماری ایما ، KMC K7 ، فونیکس تیگو ۷ پرو و بهمن دیگنیتی پرایم قرار می‌گیرد. در ادامه به بررسی فیدلیتی پرداخته شده تا بیشتر با این اتومبیل آشنا شویم.

سرعت پرس– فیدلیتی جدیدترین محصول بهمن موتور می‌باشد که قرار است توسط این شرکت عرضه گردد. فیدلیتی تابع شرایط این روز‌های بازار ایران تولید می‌شود و این شرایط  اعمال تحریم‌هایی را شامل می‌شود که وضعیت را کرده است. از یک طرف افزایش نرخ ارز و از طرف دیگر وجود تحریم‌ها موجب شده تا چینی‌ها در این بازار جولان ‌دهند و خودروسازان نیز با چرخش در سیاست‌های تولیدی‌شان به سراغ آنان بروند. خودروهایی که هم مجوز تولید گرفته‌اند و هم قیمت‌شان از رقبای غربی به مراتب کمتر است.

از بین خودروسازان داخلی نیز تعدادی از آنها یا تعطیل شده‌اند و یا خطوط تولیدشان بسیار محدود شده است.  برخی دیگر از این شرکت‌ها هم که قدیمی‌تر بوده‌اند و توان سازگاری با شرایط فعلی را داشته‌اند، با انعطاف در خطوط تولید به سراغ این دست از محصولات چینی رفته‌اند. بهمن موتور یکی از این شرکت‌هاست که در چندسال  اخیر با ادامه روند تولید به سراغ چینی‌ها رفته است. فیدلیتی نیز نمونه‌ای از همین محصولات جدید بهمن است که در این گزارش به سراغ آن رفته‌ایم. یک چینی دیگر در بازار که آمار فروش آن نشان از موفقیت نسبی این خودرو در ایران دارد.

بررسی کننده و گزارشگر: مهندس سپیده بابایی

فیلم بردار: علیرضا ولیزاده

ادیتور و تدوینگر: امیرحسین اقتداری

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=840
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه