در نمایشگاه

مديران خودرو بزودى تیگو 8 پرو هيبريدى را به بازار عرضه خواهد كرد

شركت مديران خودرو بزودى تيگو ٨ پرو هيبريدى را به بازار عرضه خواهد كرد. این خودرو يك SUV فول سایز با ٣٢٦ اسب‌‌ بخار قدرت و گشتاور ٥١٠ نيوتن مترى است که این گشتاور را مدیون

 

سرعت پرس – فونیکس تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی، آخرین محصولی از شرکت مدیران خودرو و برند فونیکس HC این مجموعه است که به نمایشگاه تحول صنعت خودرو آورده شده بود. شاسی بلندی با یک موتور چهار سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ که دو موتور برقی با آن همراه شده است. مجموع قدرت پیشرانه‌های این خودرو  نیز  326 اسب‌بخار قدرت و 510 نیوتن‌متر گشتاور است که گشتاوری فو‌ق‌العاده برای این خودرو محسوب می‌شود.

گفته می‌شود شتاب صفر تا صد آن فقط 5 ثانیه است و مصرفی معادل 5.1 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش دارد. اعداد و ارقامی که می‌تواند برای یک اس‌یو‌وی در این قد و قواره بسیار قابل توجه باشد.

تیگو 8 پرو هیبریدی در داخل خودرو و بر روی داشبورد از دو مانیتور 12.3 اینچی بهره می‌برد و همچون نسخه بنزینی مجهز به سیستم کمکی راننده ADAS است که یکی از مزیت‌های قابل توجه در این خودرو محسوب می‌شود.

<div id=”23545597763″><script type=”text/JavaScript” src=”https://www.aparat.com/embed/CGzOq?data[rnddiv]=23545597763&data[responsive]=yes”></script></div>

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2666
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه