در جستجوی یک ماجراجویی هیجان‌انگیز!

سیستم فوق‌هوشمند ARDIS، راهکاری مناسب برای رانندگی آفرود

بزرگ‌ترین ویژگی LUCANO 7 سیستم چهارچرخ متحرک (4x4) این خودرو است که در کنار سیستم هوشمند ARDIS، زوج متمایزی را برای رانندگی آفرود تعبیه کرده است.

سرعت پرس- برای علاقه‌مندان اتومبیل و عاشقان رانندگی، SUVهای آفرود بدون شک ایده‌آل‌ترین گزینه برای عبور از جاده‌های بیابانی، کوه‌ها و بیشه‌ها هستند. LUCANO با شناخت دقیق نیازها و انتظارات مصرف‌کنندگان ایرانی، اولین مدل آفرود رده‌بالای خود را با نام تجاری LUCANO 7 و با شعار “از کلاسیک، ورای کلاسیک” روانه بازار کرده است. هدف نهایی لوکانو، ارائه تجربه متمایزی از رانندگی خارج از جاده است. بزرگ‌ترین ویژگی LUCANO 7 سیستم چهارچرخ متحرک (4×4) این خودرو است که در کنار  سیستم هوشمند ARDIS، زوج متمایزی را برای رانندگی آفرود تعبیه کرده است.

وجود سازوکار چهارچرخ متحرک، باعث شده تا امکان فعال‌سازی این فناوری در شرایط مختلف جاده، از جمله جاده‌های سنگلاخی و شن و ماسه، برف، گل‌ولای و رانندگی خارج از جاده وجود داشته باشد. این بدان معنا است که این خودرو نسبت  به نیازهای سفر از طریق منطق فنی مبتنی بر سناریو پاسخ می‌دهد.

در کنار همه مشخصه‌های ذکر شده، در طراحی این خودرو، از سیستم ترمز هوشمند کمپانی بوش (IPB) استفاده شده است که در کنار سیستم هوشمند ARDIS می‌تواند در کمتر از 0.1 ثانیه، به سریع‌ترین سرعت پاسخ‌دهی در همان سطح چهارچرخ متحرک دست یابد. LUCANO7، با سیستم شبیه‌سازی قابلیت قفل دیفرانسیل، هشت مزیت اصلی در کنار یکپارچگی بالا، واکنش‌پذیری سریع و عدم تضعیف ترمز در گذر زمان را در دسترس رانندگان قرار خواهد داد. علاوه بر این، با حداکثر گشتاور 3000 نیوتن متر در انتهای چرخ محور عقب، توانایی این خودرو برای رهایی از چالش‌های جاده‌ای و راحتی رانندگی به طور کامل بهبودیافته است.

از نظر قدرت و دور موتور، LUCANO 7 به یک موتور طلایی 1.6TGI با حداکثر توان خروجی 145 کیلووات و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر مجهز شده است تا در شرایط مختلف جاده بهینه ترین توان لازم را در اختیار راننده قرار دهد. در حالت چهار چرخ متحرک، تنها 2.9 ثانیه طول می کشد تا این خودرو از 0 تا 30 کیلومتر بر ساعت برسد که این خود بر شتاب گیری عالی این محصول گواهی می دهد.

در طراحی LUCANO7، عملکرد متمایز سامانه چهارچرخ محرِک و مصرف بهینه سوخت موردتوجه قرار گرفته است. در کنار شتاب و قابلیت‌های آفرودی و با درنظرگرفتن آپشن‌های این خودرو، مصرف سوخت این خودرو تنها 7.48 لیتر در یکصد کیلومتر است. این مزیت به رانندگان اجازه می دهد تا از رانندگی در خارج از جاده لذت ببرند و در عین حال تجربه سفری سازگار با محیط زیست و صرفه جویی در مصرف انرژی را به ارمغان بیاورد.

LUCANO 7 با سیستم چهارچرخ محرک هوشمند و واکنش‌پذیر، قدرتی متمایز و مزایای دیگر، به یک اثر هنری، تکنولوژیک و آفرودی منطبق با بازار ایران تبدیل خواهد شد. خواه به دنبال تجربه گردش در طبیعت هستید و خواه به دنبال سفری‌های آفرودی، LUCANO7 همراه شما برای ورود به دنیای ناشناخته‌ها است.

All Road Drive Intelligent System :ARDIS

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=19497
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه