مدیرعامل سایپایدک:

رویکرد سایپایدک در نمایشگاه تبریز حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری است

شرکت سایپایدک با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنعت خودرو و قطعات وابسته در تبریز پذیرای مشتریان گروه خودروسازی سایپا خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس و به نقل از سایپانیوز، سعید علیزاده، مدیرعامل سایپایدک، با بیان اینکه در این نمایشگاه که از سیزدهم تا شانزدهم دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود، گفت: در غرفه سایپایدک انواع قطعات و روانکارها با بسته‌بندی ویژه سایپا به معرض نمایش گذاشته خواهد شد و دستاوردهای این شرکت در زمینه معرفی قطعات اصلی و آموزش سامانه اصالت قطعه عرضه می‌شود.

او با اشاره به رویکرد تکریم مشتریان گروه خودروسازی سایپا، ادامه داد: همچنین در این نمایشگاه کارشناسان حوزه‌های مختلف قطعات سایپایدک پاسخگوی تمامی سوالات مشتریان خواهند بود.

علیزاده گفت: سایپایدک در این نمایشگاه رویکرد آموزش را نیز مد نظر قرار داده است و جدیدترین کتاب‌ها و تألیفات آموزش فنی خود را عرضه کرده است.

او همچنین با اشاره به ارائه قطعات آپشن سایپایدک در این نمایشگاه، تاکید کرد: افزایش سهم سایپا در بازار قطعات یدکی و حرکت در مسیر ارائه خدمات پس از فروش فراتر از سطح انتظار مشتری، دو راهبرد اساسی سایپایدک در حوزه بازرگانی و افزایش رضایت مشتریان است که با حضور در نمایشگاه‌های خودرو نسبت به تشریح  آن اقدام می‌کند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=7101
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه