نمایشگاه خودرو مشهد

رونمایی از کاپرا فیس لیفت در مشهد / در مورد پیکاپ جدید بهمن بدانید

نوشته شده توسط مهدی درفشی

گروه بهمن از جمله شرکت هایی هست که در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، با تمام محصولات سبک و سنگین، حضور دارد. البته کاپرا فیس لیفت، جدیدترین محصول این شرکت است که برای اولین بار، در مشهد رونمایی شد. گویا قرار است که این پیکاپ، جایگزین کاپرا دو شود.

شرکت بهمن از کاپرا فیس لیفت رونمایی کرد. این پبکاپ صرفا از لحاظ ظاهری با کاپرا دو متفاوت است. از لحاظ فنی، تفاوتی وجود ندارد.

سرعت پرس – گروه بهمن از جمله شرکت هایی هست که در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، با تمام محصولات سبک و سنگین، حضور دارد. البته کاپرا فیس لیفت، جدیدترین محصول این شرکت است که برای اولین بار، در مشهد رونمایی شد. گویا قرار است که این پیکاپ، جایگزین کاپرا دو شود.

در مورد کاپرا فیس لیفت بدانید

کاپرا فیس لیفت نسبت به کاپرا دو، تنها از لحاظ ظاهری تفاوت دارد. از لحاظ فنی، تفاوتی بین این دو پیکاپ وجود ندارد. در نمای جلو، جلو پنجره تغییر کرده و در قسمت میانی جلو پنجره، نشان کاپرا جایگزین نشان بهمن شده است. سایر اجزا از جمله چراغ های جلو، مشابه با کاپرا دو است. درون کابین نیز تغییرات خاصی مشاهده نمی شود. تنها عبارت Capra است که جایگزین نشان بهمن روی غربیلک فرمان شده است. متریال مورد استفاده در کابین نیز تغییر نکرده و مشابه با کاپرا دو است. نمای عقب نیز کماکان مشابه با کاپرا دو است و تغییر خاصی قابل مشاهده نیست.

مشخصات فنی

همانطور که قبلا ذکر شد، از لحاظ فنی، تفاوتی بین کاپرا فیس لیفت با کاپرا دو، وجود ندارد. این پیکاپ به پیشرانه چهار سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز است که قدرتی بالغ بر 125 اسب بخار و 200 نیوتن متر گشتاور دارد. جعبه دنده مورد استفاده در این پیکاپ نیز از نوع پنج سرعته دستی است. این جعبه دنده، نیروی موتور را به دو محور جلو و عقب، منتقل می کند. همچنین نوع کلاچ از نوع تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی است.

تجهیزات ایمنی و رفاهی

کاپرا فیس لیفت به امکاناتی نظیر دو کیسه هوا، ترمز جلو دیسکی، ترمز عقب کاسه ای، نمایشگر هفت اینچی لمسی مجهز به رهیاب ماهواره ای، غربیلک فرمان مجهز به کلیدهای کنترل سیستم صوتی، چراغ های رانندگی در روز، مه شکن جلو، مه شکن عقب، دوربین عقب و پوشش پارچه ای برای صندلی ها مجهز است.

پیکاپ اقتصادی؟

این پیکاپ همانند نسخه های قبلی، دارای شاسی مستقل است. از لحاظ فنی نیز توان معقولی دارد. البته نسبت به سایر پیکاپ های موجود در بازار، پیکاپ جدید بهمن تنها از تجهیزات پایه بهره می برد و آپشن اضافی ندارد. البته قیمت کاپرا دو معمولی نسبت به پیکاپ هایی نظیر کلوت یا تی هشت، حدود 300 تا 400 میلیون تومان کمتر است. طبیعتا قیمت کاپرا فیس لیفت نیز نسبت به نسخه قبلی، از حد زیادی فراتر نخواهد رفت و کماکان، این تفاوت حدود 400 میلیونی پابرجاست. پس می توان به چشم یک پیکاپ اقتصادی، به پیکاپ جدید بهمن نگاه کرد.

مطالب مرتبط:

بهمن ریسپکت و دیگنیتی پرستیژ چه زمانی وارد بازار خواهند شد؟

حضور فردا موتورز با کلیه محصولات در نمایشگاه خودرو مشهد

صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو مشهد

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2845
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه