نمایشگاه خودرو مشهد

صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خودرو مشهد

نوشته شده توسط مهدی درفشی

صنایع خودروسازی ایلیا، از جمله شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد است. غرفه این شرکت، در سالن فردوسی قرار دارد. در حال حاضر، صنایع خودرسازی ایلیا، در سبد محصولاتش شاسی بلند دایون Y5 را دارد.

سرعت پرس – مهدی درفشی: نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از امروز آغاز و تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت. در این نمایشگاه، شرکت ها و مجموعه های خودرویی، تولید کنندگان خودروهای سبک، سنگین و تجاری حضور دارند. صنایع خودروسازی ایلیا، از جمله شرکت های حاضر در نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد است. غرفه این شرکت، در سالن فردوسی قرار دارد. در حال حاضر، صنایع خودرسازی ایلیا، در سبد محصولاتش شاسی بلند دایون Y5 را دارد.

در مورد دایون Y5 بدانید

دایون Y5 یک شاسی بلند هفت نفره که به موتور دو لیتری توربو مجهز است. حداکثر قدرت این موتور، 202 اسب بخار و 280 نیوتن متر گشتاور است. جعبه دنده این خودرو از نوع شش سرعته اتوماتیک است و نیروی تولیدی موتور را به دو محور جلو و عقب، منتقل می کند. از تجهیزات ایمنی و رفاهی دایون Y5 صنایع خودروسازی ایلیا می توان به دو کیسه هوا، ترمز جلو دیسکی خنک شونده، ترمز عقب دیسکی، سیستم ورود و خروج بدون کلید، استارت دکمه ای، کروز کنترل، دوربین پارک عقب، قفل دیفرانسیل مکانیکی محور عقب، تهویه مطبوع دیجیتال و صندلی برقی راننده اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

افتتاح نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از امروز

ایران‌خودرو ديزل با دست پر به مشهد می‌رود

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2775
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه