بازدید خبرنگاران از خطوط تولید کرمان موتور + ويدئو

5 شنبه گذشته در آخر دی ماه 1401 این فرصت فراهم شد تا خبرنگاران حوزه خودرو از کارخانه کرمان موتور در ارگ بم بازدید داشته باشند.


 

سرعت پرس– ٥ شنبه گذشته، در حاشيه نمايشگاه خودرو كرمان، این فرصت براى خبرنگاران حوزه خودرو فراهم شد تا از کارخانه کرمان موتور در منطقه ويژه اقتصادى ارگ جديد بم بازدید داشته باشند. در اين بازديد خبرنگاران از خطوط توليد و مونتاژ محصولات کرمان موتور ديدن كردند. علاوه بر جک J4 که اکنون حجم بالایی از آن داخلی سازی شده است، جک S3ّ، S5، KMC T8، KMC J7 و KMCK7 نیز در خطوط تولید این خودروساز قرار دارند.
در حال حاضر بم بعد از جاده مخصوص، دومین قطب خودروسازی کشور محسوب می‌شود و در شرایط اعمال تحریم‌ها، بخش بزرگى از نیازهاى بازار کشور را تامین می‌کنند. کرمان موتوری‌ها همچنین مرکز R & D خود را توسعه داده  و با رونمایی از پلت‌فرم PS1 درصدد تولید خودرو برقی هستند.

گفتنی است که فاز اوليه طراحى PS1 در سال ٩٧ آغاز شده،‌ امور مهندسى، توليد قالب‌ها و خدمات تست و آزمايش آن تا سال ٩٩ انجام شده و از سال ١٤٠٠ نیز قطعه سازى‌ها در برنامه توليد قرار گرفته است. حدود ٨٥ درصد قطعات اين پلت فرم توليد داخل است و توسط كارشناسان و طراحان كرمان موتور در داخل ساخته شده و قرار است تا زمستان امسال وارد بازار شود.

یازدهمین نمایشگاه خودزروی کرمان که از 27 دی‌ماه تا یکم بهمن ادامه داشت  با استقبال کرمانی‌ها روبرو شد. در کرمان، ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، زامیاد، مدیران خودرو، گروه بهمن،خودروسازان بم و کرمان موتور با زیرمجموعه‌ها و نمایندگی‌هایش حضور داشته و محصولات جدید خود را به نمایش گذاشتند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=7771
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه