قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو مطرح کرد

«ری‌را» با کیفیت بسیار مطلوب وارد بازار خواهد شد

قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که «ری‌را» با کیفیت بسیار مطلوب تولید و عرضه خواهد شد، گفت: قطعا مشتریان استقبال بالایی از کراس اوور ملی ایران خودرو خواهند داشت.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس به نقل از ایکوپرس– کیانوش پورمجیب، در حاشیه مراسم معرفی محصول «ری‌را» که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت، اظهار کرد: ایران خودرو برای نخستین بار برای طراحی محصول کراس اوور اقدام کرده که با امکانات متنوع و استانداردهای روز دنیا به تولید خواهد رسید.
وی افزود: تمامی استانداردهای روز در«ری‌را» اعمال خواهد شد و این خودرو با قابلیت‌های بالای ایمنی بدنه، یکی از بهترین محصولات ایران خودرو از منظر استحکام بدنه خواهد بود.
پورمجیب گفت: دقت نظر بالایی در مراحل طراحی«ری‌را» صورت گرفته و مراحل مختلف صنعتی سازی و تولید انبوه آن نیز تحت مراقبت بالا صورت خواهد گرفت تا محصول با بالاترین کیفیت وارد بازار شود.
وی با بیان این که محصولی مترقی و در شان مردم عزیز تولید خواهیم کرد، گفت: این قول را می‌دهیم که هر چه جلوتر می رویم به سمت استانداردهای به روزتر، محصول مترقی‌تر و با کیفیت‌تر حرکت کنیم و این میثاق ما در ایران خودرو است که مردم تبلور آن را در محصولات جدید خواهند دید.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران خودرو افزود: پروژه دیگری در دست طراحی است که به زودی محصول آن معرفی خواهد شد که مانند «ری‌را» از بهترین امکانات، کیفیت و استانداردها بهره می‌برد.
وی زمان تولید انبوه «ری‌را» را سال ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: در نیمه نخست سال آینده صنعتی سازی و تولید انبوه آن انجام خواهد شد و تا پایان امسال مراحل آزمون‌های مختلف برای دریافت استانداردهای لازم صورت خواهد گرفت.
پورمجیب خاطرنشان کرد: مراحل صنعتی سازی و تولید انبوه «ری‌را» به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=638
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه