مديرعامل سايپايدك:

تأمين قطعات از توليد کنندگان داخلي در اولويت قرار دارد

سازمان خدمات پس از فروش سايپا با برنامه‌ريزي‌هاي دقيق و تلاش مستمر، ضمن افزايش سرعت تأمين قطعات يدكي، موفق شد آمار خودروهاي متوقف در نمايندگي‌ها را كاهش دهد.

به گزارش سرعت پرس به نقل از سایپانیوز، مديرعامل سايپايدك با بيان اين مطلب گفت: در پي فرمايشات مقام معظم رهبري و تاكيد ويژه ايشان بر افزايش كيفيت خودروهاي داخلي، با برگزاري نشست‌هاي عملياتي و راهبردي براي افزايش رضايت مشتريان و تأمين به موقع قطعات يدكي، آمار خودروهاي متوقف در نمايندگي‌ها با كاهش مواجه شده كه رضايت مشتريان از خدمات نمايندگي‌ها را به دنبال دارد.
سيد محمدرضا موسوي افزود: با توجه به سياست‌هاي مديرعامل گروه سايپا و تلاش كاركنان مبني بر استفاده از تمام ظرفيت‌ها براي تامين به موقع قطعات و همچنين برنامه‌هاي تدوين شده در سايپايدك براي افزايش كيفيت خدمات، ظرفيت پذيرش نمايندگي‌هاي مجاز افزايش يافته است كه اين امر بيانگر رويكرد مثبت مشتريان به اقدامات سازمان خدمات پس از فروش سايپا است.
او تاكيد كرد: شرکت سایپایدک به عنوان متولی ارائه خدمات پس از فروش به خودروهای سواری گروه سایپا، تأمین و تحویل به موقع قطعات یدکی را به عنوان یکی از اهداف مهم خود در زمینه بازرگانی تعریف کرده است و با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با تأمین کنندگان، مشکلات موجود در این زمینه را به حداقل رسانده‌ایم.
مديرعامل سايپايدك به کاهش متوسط زمان انتظار درخواست تا ارسال قطعه به نمایندگی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: بهبود فرآیندهای نگهداری و ارسال قطعات، انجام فعالیت‌های تخصصی در هر مدیریت، تعامل بهتر با تأمین کنندگان و تأمین اعتبار برای خرید قطعات با کیفیت، موجب کاهش زمان انتظار مشتری برای دریافت قطعه در نمایندگی‌ها شده است که بر این اساس شاهد افزایش رضایت بیش از پیش مشتریان از خدمات پس از فروش هستيم.
او افزود: در راستاي حمايت از توليدات داخلي، تامين قطعات از توليد کنندگان داخلي در اولويت قرار دارد و در اين زمينه اقدامات موثري براي رشد و ارتقاء كيفي قطعات در حال تامين صورت پذيرفته است به نحوي كه قطعات الزاما باید بر اساس استانداردهاي مورد تائيد، تامين شوند.

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=682
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه