در پبل بیج آمریکا

AMG GT 2024 امروز معرفی شد + ویدئو

پس از یک کمپین تبلیغاتی طولانی مدتِ پر از عکس‌های جاسوسی، مرسدس-AMG بالاخره آماده است تا نسل دوم GT دو در را به بازار عرضه کند.

سرعت پرس– پس از یک کمپین تبلیغاتی طولانی مدتِ پر از عکس‌های جاسوسی، مرسدس– AMG بالاخره آماده است تا نسل دوم GT دو در را به بازار عرضه كند. رقیب پورشه 911 از شهر Affalterbach امروز 28 مرداد در پبل بیج آمریکا رونمایی شد

علیرغم اینکه GT جدید بر روی پلتفرم یکسانی با آخرین نسل SL ساخته شده است، اما در بخش جلو و عقب تفاوت هايى دارد. جلوپنجره‌ای بزرگ با لت‌های عمودی که این روزها در اکثر AMG های جدید دیده می‌شود، در کنار آن چراغ‌های جلوی عقب قرار گرفته‌اند. چراغ‌های روشنایی در عقب باریک هستند و بر بخش خوبی از قسمت پشتی تسلط دارند و شکل لوله‌های اگزوز و همچنین نشان سمت راست درب عقب بسته به مدل مورد نظر متفاوت است. در تصاویری که پیش از این منتشر شده بود، برخی کارشناسان چراغ‌های جلوی آن را بسیار شبیه به ب‌ام‌و z4 دانسته‌اند.

با صحبت‌هایی که می‌شود و ویدیوی منتشر شده، به نظر می‌رسد که نسخه فاش شده، مدل GT 63  است، بنابراین ما به احتمال زیاد به همان موتوری روبرو هستيم که پیش از این بر روی SL نصب شده است. این موتور یک پیشرانه 4.0 لیتری دو توربو V8 است که 577 اسب‌بخار قدرت دارد. انتظار می‌رود نسخه GT 55  ٤٦٩ اسب‌بخار قدرت داشته باشد و باید دید که آیا در پیکربندی GT 43 نیز -که از یک چهار سیلندر 2.0 لیتری با ٤١٥ اسب‌بخار در مدل پایه SL استفاده می‌کند- عرضه خواهد شد یا خیر؟! البته نمونه S E Performance نیز قرار است عرضه شود که به کمک یک پیشرانه برقی، نزدیک به ٨٣٠ اسب‌بخار قدرت دارد. پرفورمانس و عملکردی که آن را تبدیل به یک قاتل برای پورشه 911 توربو S می‌کند.

در داخل، نسل جدید GT، که جایگزین نسخه نه‌ساله‌ای می‌شود، تقریباً مشابه SL خواهد بود و دارای همان سیستم اطلاعات سرگرمی، صفحه‌های دیجیتال، پنل داشبورد، کنسول مرکزی و غیره است. ضمن اینکه ممکن است چند ارتقای کلیدی برای جدا کردن این دو وجود داشته باشد.

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=13385
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه