معرفی خودروهای 2024:

لکسوس GX 2024 چطور است؟

در گزارش زیر قیمت، موتور، عملکرد، میزان مصرف سوخت، حداکثر سرعت، 0-60 مایل در ساعت و مشخصات لکسوس GX 2024 از نظرتان می‌گذرد.

مشخصات و ویژگی‌های Lexus GX

سرعت پرس– نوان شاسی بلند لوکس سایز متوسط، که در این گزارش ما به GX 2024 اطلاق می‌کنیم، نگارنده را به یاد یکی از مونتاژکاران خودروهای چینی یا همان BISO می‌اندازد که با چنین شعاری قصد داشت سهمی از بازار را به خود اختصاص دهد و معلوم نشد که ادامه کار آنها به کجا رسید! اما صرف نظر از ادعای خودبزرگ بینی برخی از این چینی‌ها، لکسوس GX 2024، نه فقط یک شاسی‌بلند لوکس است بلکه قابلیت آف‌رود را هم دارد تا این پرادوی لوکس شده تویوتا، هیچ‌چیزی برای پیش‌قراولی این رده از بازار کم نداشته باشد.

بر اساس تصاویر تیزر جدید، این خودرو نهایتا تا 2/3 ماه دیگر به بازار خواهد آمد. با توجه به عکس‌های نزدیک از طرح‌های چراغ‌های جلو و عقب، به نظر می‌رسد نسل بعدیGX ، ظاهر جعبه‌ای و محکم همراه با نشانه‌هایی از زیبایی‌شناسی را داشته باشد که با جدیدترین زبان طراحی لکسوس همخوانی دارد. بدنه تویوتا سکویا و توندرا روی یک فریم مشترک هستند و بنابراین ما پیش‌بینی می‌کنیم که GX 2024 نیز چنین باشد. ضمن اینکه برخلاف مدل قبلی، ممکن است تنها با یک پیشرانه هیبریدی V-6 عرضه شود.

GX همان پرادوی کاربردی اما لوکس

یکی از اولین پلاک‌های لکسوس برای علاقه‌مندان به آف‌رود، GX است. به‌همین دلیل یش‌بینی می‌کنیم که این خودرو به انواع تجهیزات یک سفر آف‌رودی مجهز شود. علاوه‌بر این، همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، پیش‌بینی می‌شود که GX تا قبل از پایان سال 2023 به طور رسمی معرفی شود و کمی پس‌از آن به فروش گذاشته شود. در خصوص مشخصات فنی آن اطلاعات زیادی به بیرون درز نکرده اما این اس یو وی 7 نفره برای مدل پایه احتمالا مجهز به یک موتور دیزلی 8 سیلندر 4.6 لیتری V8 خواهد بود که 245 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس آن 8 سرعته است و 0 تا 69 کیلومتر در ساعت را طی 6.2 ثانیه پر می‌کند که برای این خودرو فوق‌العاده است.  حراکثر سرعت آن هم 188 کیلومتر در ساعت است.

قیمت و حسرت!

لکسوس GX در 3‌ تریم پایه، پرمیوم و لاکچری عرضه خواهد شد که طبعا هر کدام با یک قیمت عرضه می‌شوند. اگرچه GX به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای را برای سال 2024 دریافت می‌کند، اما قیمت آن نباید نسبت به سطح فعلی‌اش افزایش زیادی داشته باشد. قیمت اولیه باید نردیک 60000 دلار و انواع مجهزتر آن تا 70000 دلار قیمت بخورد.

 

تریم

قیمت به دلار (تقریبی) لکسوس GX 2024

پایه

60 هزار دلار

پرمیوم

68 هزار دلار

لاکچری

75 هزار دلار

 

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=10652
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه