نمايشگاه مشهد و استقبال مشهدى ها:

گروه بهمن پربازدیدترین غرفه در نمایشگاه خودرو مشهد

با پایان یافتن بیست و دومین نمایشگاه خودروی مشهد، غرفه گروه بهمن به عنوان شلوغ‌ترین و جذاب‌ترین غرفه از سوی بازدیدکنندگان اعلام شد گروه بهمن با رويكردى جديد، ضمن افزايش تنوع محصولات خود با بالا بردن تيراژ توليد و عرضه خودرو به شيوه هاى گوناگون يكى از موفق ترين شركت هاى خودروسازى بخش خصوصى بوده است.

سرعت پرس– غرفه گروه بهمن كه شامل انواع محصولات جديد اين شركت بود، از سوى بازديدكنندگان به عنوان پربازديدترين در نمايشگاه انتخاب و اعلام شد.  استقرار میزهای متعدد پاسخگویی به سوالات بازدیدکنندگان، عرضه طیف وسیعی از محصولات موتورسیکلت، تجاری-باری، حمل و نقل شهری و سواری از دلایل جذابیت این فضا عنوان شده است.
در این نمایشگاه گروه بهمن با نمایش محصولات دیگنیتی پرایم، دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت و فیدلیتی پرایم در دسته خودروهای سواری سیل مشتاقان این دسته از خودروها به سمت خود جذب نمود.
به همین ترتیب به دلیل نمایش محصولات تجاری نظیر امپاور، FAW 460، فورس و شیلر این فضا را برای تجاری سواران جذاب کرده است.
در نهایت حضور محصولات خدمات شهری و اتوبوسرانی این غرفه را برای مدیران و کارشناسان شهری جذاب کرد.
به همین دلیل می‌توان حضور طیف‌های متنوع را دلیل بر شناخته شدن این غرفه به عنوان شلوغ‌ترین و پربازدیدترین غرفه دانست.

گروه بهمن با رويكردى جديد، ضمن افزايش تنوع محصولات خود با بالا بردن تيراژ توليد و عرضه خودرو به شيوه هاى گوناگون يكى از موفق ترين  شركت هاى خودروسازى بخش خصوصى بوده است. اين شركت اولين خودروسازى است كه با عرضه محصولات خود به بورس كالا ورود پيدا كرده است..

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2950
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه