نمایشگاه خودرو کرمان

حضور گروه بهمن با تمام قوا در نمایشگاه کرمان

نوشته شده توسط مهدی درفشی

گروه بهمن در نمایشگاه خودرو کرمان که از دو روز پیش، ۲۷ دی آغاز شد و تا یکم بهمن ادامه دارد، با تمامی شرکت های زیر مجموعه اش، حاضر است.

به گزارش سرعت پرس، گروه بهمن از جمله حاضرین در نمایشگاه خودرو کرمان است که با تمام زیر مجموعه ها، از جمله بهمن موتور، بهمن دیزل، اِسنا و ایران دوچرخ حضور دارد‌.

بهمن-G9

در بخش مربوط به بهمن موتور، همانند نمایشگاه اصفهان، پیکام G9 باعث جلب توجه بسیاری از بازدیدکنندگان است. در کنار این پیکاپ جدید، محصولاتی نظیر ریسپکت، دیگنیتی و فیدلیتی با گیربکس جدید نیز دیده می شود‌.

در بخش مربوط به موتور سیکلت، ایران دوچرخ نیز با سبد کاملی از محصولات حضور دارد. همچنین برای کرمانی ها، شرایط فروش ویژه نمایشگاه نیز درنظر گرفته شده است.

در بخش خودروهای تجاری، اتوبوس City 12، از جمله محصولات این گروه است. اتوبوس City 12 گنجایش حدود ۴۵ سرنشین را داراست. از تجهیزات این اتوبوس، می توان به دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم ایمنی LDWS و FCW اشاره کرد.

از دیگر محصولات تجاری موجود در غرفه بهمن، می توان کامیونت فورس، کشنده ام‌پاور و ون باری اینرودز را نام برد. کرمانی ها در صورت تمایل، تا روز شنبه یکم بهمن، فرصت بازدید از غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو کرمان را دارند.

 

مطالب مرتبط:

استقبال مردم از نمايشگاه خودروى كرمان

تغییر نام کامیونت آترین پلاس به آرنا پلاس

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=7617
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه