نمایش ظرفیت شرکت ايسكرا در نمایشگاه قطعات اصفهان

شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز با هدف معرفی جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه قطعات اصفهان حضور یافت.

 




به گزارش پايگاه اطلاع رسانى سرعت پرس، شركت ايسكرا  به عنوان یک‌ شرکت دانش بنيان طراح و تولیدکننده انواع دینام خودروهای سواری مختلف و البته انواع استارت موتورهای احتراقی تا ظرفیت ۲ لیتر است. ۹۰ درصد از اجزای استارت و دینام‌های تولیدی ایسکرا داخلی‌سازی شده است. از قطعاتی که در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد می توان به مجموعه موتور فن، انواع استارت و دینام، روتور و استاتور دینام، اتوماتیک استارت، گیربکس استارت اشاره کرد.
تولید انبوه دینام و استارت تارا اتومات و شاهین اتومات در ایسکرا آغاز شده و به زودی وارد خطوط تولید خودروسازان می شود.

رکتی فایر یکپارچه، دیگر محصول جدید ايسكرا است که سبب افزایش دینام می شود و مصرف سوخت را کاهش می دهدکه برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد.
شرکت ایسکرا اتوالکتریک ایران از شرکت های زیر مجموعه کروز است که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده و اکنون محل کارخانه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع در شهـرک صنعتـی امیرکبیر کاشان و دفتر مرکزی در شهر تهران واقع است.
در این مجموعه حدود ۵۵۰ نفر به طور مستقیم و حدود ۱۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شاغل هستند. این شرکت با کسب مجوزهای لازم از سوی معاونت علمی ‌و فناوری ریاست جمهوری عنوان شرکت دانش‌بنیان در زمینه طراحی استارت و دینام را به خود اختصاص داد و به این ترتیب تنها شرکت در حوزه تولید این محصول برای خودروهای داخلی شناخته شده و توانسته طراحی و ساخت انواع استارت و دینام را بومی‌سازی کند. در حال حاضر ایسکرا با استفاده از دانش متخصصان خود طراحی و تولید استارت و دینام برای خودروهای جدید را انجام می‌دهد و اولین صادر کننده استارت و دینام است.

ايسكرا  در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی قطعات، مجموعه ها و صنایع وابسته خودرو اصفهان از تاریخ ۳۱ خرداد تا ۳ تیرماه در ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل برگزاری نمایشگاه های اصفهان واقع در کمربندی شرق میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=11527
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه