نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه افتتاح شد

نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه با حضور شرکت های ایرانی در یک هزار و ۷۰۰ متر مربع فضای نمایشگاهی و ۹۰۰ متر غرفه اختصاصی صبح امروز آغاز بکار کرد

به گزارش سرعت پرس به نقل از شاتا، نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه صبح امروز با حضور سیدرضا فاطمی امین، وزیر صمت، علیرضا پیمان پاک، رئیس سازمان توسعه تجارت، منطقی معاون حمل و نقل وزارت صمت، حسینی، رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و آلبرت کریموف، معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه در شهر مسکو آغاز بکار کرد.

این نمایشگاه تا سوم شهریورماه ۱۴۰۱ (برابر با ۲۵ اوت ۲۰۲۲) در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی مسکو (expo Center) با حضور حدود ۶۰۰ شرکت از ۱۸ کشور و در ۳۰ هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار می‌شود.

ایران تنها کشوری است که بالاترین متراژ غرفه‌های متمرکز یک کشور را در نمایشگاه روسیه با بیش از ۹۰۰‌ متر مربع غرفه نمایشگاهی در سالنی به مساحت یک‌هزار و ۷۰۰ متر مربع در اختیار دارد که در طول تاریخ نمایشگاه‌های برون‌مرزی بی‌نظیر است.

در اتوموبیلیتی بیش از ۴۰ شرکت قطعه ساز و دو شرکت ایران خودرو و سایپا غرفه دارند و بیش از ۶۰ نفر از قطعه‌سازان کشور در قالب هیات‌های تجاری ضمن بازدید از نمایشگاه و کارخانجات قطعه‌سازی و خودروسازی روسی، جلسات با طرف‌های روس و خودروسازان این کشور بر اساس منافع و نیازهای طرفین مذاکره و تعامل خواهند داشت.

در این نمایشگاه چهار روزه، مرکز تبادل و انتقال فناوری و دانش فنی در حوزه قطعه‌سازی و خودرو در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود با توجه به تحریم صنعت خودروسازی روسیه، شرکت‌های روسی از ظرفیت بالای کشورمان در قطعه‌سازی استفاده کنند.

همچنین برگزاری پنل مشترک صنعت قطعه‌سازی ۲ کشور، امضای تفاهم‌نامه انجمن‌های قطعه سازی ایران و روسیه، برگزاری تورهای بازدید از چند کارخانه خودرو و قطعه‌سازی روس و تشکیل جلسات B2B با شرکت‌ها و صنعتگران روسیه از برنامه‌های جانبی است که انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور برای این نمایشگاه در نظر گرفته است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2400
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه