نام خودروی جدید کرمان موتور را انتخاب کنید و خودرو جایزه بگیرید!

شرکت کرمان موتور در شهریور 1401 و در نمایشگاه تحول خودرو از پلت فرم اختصاصی خود به نام PS1 رونمایی کرد. ارائه پلتفرم PS1 کرمان موتور توسط یک خودرو ساز خصوصی از این جهت حائز اهمیت است که برای نخستین بار در کشور اجرایی شده و به عبارتی دیگر اولین بار است که خودرویی بومی از یک خودروساز خصوصی قرار است روانه بازار شود.

به گزارش سرعت پرس، شرکت کرمان موتور در شهریور 1401 و در نمایشگاه تحول خودرو از پلت فرم اختصاصی خود به نام PS1 رونمایی کرد. ارائه پلتفرم PS1 توسط یک خودرو ساز خصوصی از این جهت حائز اهمیت است که برای نخستین بار در کشور اجرایی شده و به عبارتی دیگر اولین بار است که خودرویی بومی از یک خودروساز خصوصی قرار است روانه بازار شود.

در همین راستا سامان فیروزی مدیر عامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد نامگذاری اولین خودروی این پلتفورم توسط مردم انجام می شود و لذا علاقمندان می توانند از اول آبان با مراجعه به سایت کرمان موتور در فرایند نامگذاری این خودرو شرکت کرده و جایزه بگیرند.

بر اساس این گزارش امکان ثبت سه نام که دارای مفهوم و ترجیحا ریشه در تاریخ، فرهنگ و اکو سیستم ایران علی الخصوص جنوب شرق کشور و استان کرمان را دارد، هم اکنون در سایت کرمان موتور فراهم است .

پس از درج اسامی و دلیل انتخاب، شماره رهگیری به فرد ثبت کننده تعلق می گیــرد و در نهایت به نام برگزیده یک دستگاه خودرو تعلق خواهد گرفت.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت این شرکت به نشانی Kermanmotor.com مراجعه کرده و در بخش مسابقه اسامی پیشنهادی را ثبت نمائید.

 

مطالب مرتبط:

نسخه برقی سدان PS1 کرمان‌موتور در ونزوئلا

رونمایی از پلت فرم جدید PS1 کرمان موتور + ویدئو

بازديد یون کانگ هیون سفير كره جنوبى از غرفه كرمان موتور

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=4626
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه