باشگاه مشتريان فونيكس و برگزارى برنامه هاى مفرح:

برگزارى مسابقه گلف براى مالكان فونيكس تيگو٨پرو

مديران خودرو همواره در تلاش بوده تا ارتباطى نزدیک و مثبت با مشتریان خود برقرارنماید.

سرعت پرسمدیران خودرو به عنوان بزرگترین شرکت خصوصی خودروسازی بازار ایران، همواره در تلاش بوده تا ارتباطى نزدیک و مثبت با مشتریان خود برقرارنماید. باشگاه مشتریان فونیکس (Fownix) –که یک برند لوکس متعلق به مدیران خودرو می باشد-اخیرا یک «مسابقه گلف» منحصر به فرد را برای دارندگان تيگو٨پرو برگزار کرده است.

مراسمی که در دو زمان صبح و ظهر پنجشنبه گذشته 6 مرداد 1401 برگزار شد. در بخش اول که در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد، مشتریان از ساعت 9 صبح وارد محوطه شدند و به گرمی مورد استقبال مدیران ارشد ایرانی و چینی مجموعه قرار گرفتند. سپس مشتریان بر اساس خانواده و تیم گروه بندی شدند و رقابت به طور رسمی آغاز شد.

پس از پایان مسابقه شاهد یک کارناوال در خیابان های تهران بودیم، کارناوالی که از مبدأ مجموعه انقلاب تا مقصد رستوران شاندیز جردن برگزار شد، که در آن ده ها TIGGO8Pro زیبایی این شاسی بلند لوکس را در خیابان های تهران به نمایش گذاشتند.


در مراسم اهدای جوایز، آقای جک لی، مدیر عامل شرکت مدیران خودرو، ابتدا از اعتماد و حمایت مشتریان از برند فونیکس (FOWNIX) تشکر کرد و شخصاً جایزه را به برندگان مسابقات اهدا کرد. از نظر بسیاری از مشتریان، اين مراسم، برنامه اى شاد و مفرح از سوى شركت بود و نشان داد كه مالکان این خودرو از انتخاب تيگو٨پرو بسيار خوشحال هستند.

تيگو ٨ پرو سرشار از تجهيزات ايمنى

تيگو٨پرو  عنوان مجهزترين و پیشرفته ترین SUV لوکس مونتاژی در بازار ایران، داراى چندین سیستم کمک راننده پیشرفته از جملهAEB، ACC و BSD است. با توجه به عملکرد فوق العاده Tiggo8pro در مقایسه با خودروهایی همچون سانتافه، تویوتا RAV4 و سایر خودروهای کره ای و ژاپنی در بازار ایران و همچنين شبکه خدمات پس از فروش گسترده و گارانتی هفت ساله(یا 200000 کیلومتر) و 10 سرویس دوره ای رایگان برای این خودرو، به همراه توسعه خدمات باشگاه مشتریان شرکت مدیران خودرو، شاهد گسترش بازار این خودروی لوکس خواهیم بود.

مديران خودرو و مسابقه گلف مشتريان

هم در طول سال  گذشته و  هم در سال جاری هدف اصلی باشگاه مشتریان مدیران خودرو، جلب رضایت حداکثری مشتریان بوده است. در آینده طبق برنامه ریزی استراتژیک و کلان شرکت، باشگاه مشتریان رویدادهای بیشتری را در شهرهای بزرگ سراسر کشور برگزار خواهد کرد تا روابط مستقیم خود بازار مشتریان گسترش دهد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1847
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه