با برگزارى جشن آخر سال:

مديران خودرو از مشتريان وفادار خود تقدير مى كند

جشن سالانه شرکت مدیران خودرو، به منظور تقدیر و تجلیل از شرکای این شرکت اعم از مشتریان وفادار و نمایندگان فروش امروز (25 اسفند) برگزار می شود.

به گزارش پايگاه خبرى سرعت پرس، شركت خودروسازى مديران خودرو با برگزاری جشن باشکوهی از همکاری و همراهی مشتریان وفادار و شرکای تجاری خود در سال 1402 تقدير به عمل می آورد. 

جشن سالانه شرکت مدیران خودرو،  به منظور تقدير و تجلیل از شرکای این شرکت اعم از مشتریان وفادار و نمایندگان فروش امروز (25 اسفند) برگزار می شود. 

هدف از این رویداد مرور اتفاقات سال گذشته در حوزه امور مشتریان و گزارش فعالیت های سال 1402 و مرور چشم انداز سال 1403 است. 

مدیران خودرو به عنوان شرکت پیشتاز در حوزه ارتباط با مشتری و افزایش رضایتمندی مشتریان، در سالیان اخیر به صورت مشتاقانه رویدادهای گوناگونی را در راستای افزایش آگاهی عمومی و ارتباط با مشتریان برداشته است. 

برند MVM، فونیکس، فونیکس NEV و اکستریم چهار برند شرکت مدیران خودرو هستند که محصولات خود را در سبدهای قیمتی متفاوتی و با امکاناتی ویژه به بازار ارائه می دهند.

شركت مديران خودرو يكى از موفق ترين خودروسازان بخش خصوصى است كه ضمن عرضه مدل هاى متنوع، توانسته است فروش بسيار خوبى را در سال هاى اخير تجربه كند. شرايط فروش متنوع و گستردگى خدمات پس از فروش، از امتيازات قابل ذكر اين برند در بازار ايران محسوب مى شود.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=19469
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه