عرضه ٥٠٢ دستگاه لامارى در بورس كالا

دوشنبه هفته آینده از سوى شركت آرين پارس موتور، ٥٠٢ دستگاه لاماری ایما در بورس كالا عرضه خواهد شد. از اين تعداد ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما مشکی و ۲۵۱ دستگاه لاماری ایما سفید خواهند بود.

به گزارش پايگاه خبرى سرعت پرس، شركت آرين پارس موتور در آخرين عرضه لامارى ايما در بورس كالا، تعداد ٥٠٢ دستگاه از اين خودرو را در دوشنبه ١٢ دي ماه به روى تابلو خواهد برد. از اين تعداد ٢٥١ دستگاه به رنگ سفيد و ٢٥١ دستگاه ديگر مشكى خواهند بود. پیش پرداخت سفارش براى خرید اين خودرو ٥٠ درصد  است و هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو بود.

سند خودرو  به اسم شخص خریدار خواهد بود و خریداران جهت تحویل خودرو باید یکی از نمایندگی های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند.

خریداران همچنین ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه های جانبی همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وبسایت سامانه فروش محصولات لاماری به آدرس اینجا هستند.

قيمت پايه همچنان ٩٨١ ميليون خواهد بود و هزینه های جانبی شامل 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به علاوه سایر هزینه ها جمعا به مبلغ 24 میلیون و 728 هزار و 226 تومان شامل بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری، به قيمت فوق افزوده خواهد شد. گفتنى است كه کلیه هزینه های فوق صرفا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخص خریدار به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وبسایت و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

تحويل اين خودروها  در ١٥ فروردين ماه ١٤٠٢ خواهد بود.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=6952
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه