مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد

ضرورت افزایش عمق داخلی سازی محصولات ایران خودرو دیزل

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با ضروری دانستن افزایش سهم بازار خودروهای تجاری این گروه، بر تعمیق داخلی سازی و افزایش کیفیت محصولات برای حفظ مشتریان این بخش از بازار تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس، علیمردان عظیمی در بازدید از خطوط تولید ایران خودرو دیزل، ضمن قدردانی از مدیران این شرکت به دلیل افزایش تیراژ تولید در شرایط سخت تحریم و محدودیت‌های بین المللی گفت: ایران خودرو دیزل برند معتبر و دارای سابقه و قدمت طولانی در اذهان مردم است و باید بتواند با توسعه محصولات و ارتقای کیفیت، اعتبار و سهم خود را در بازار حفظ کرده و در مسیر افزایش آن گام بردارد.
وی با اشاره به وجود رقبای زیاد در بازار خودروهای تجاری اظهار کرد: باید با عرضه محصولات جدید و به روز و با کیفیت و استاندارد در جهت رضایت مشتریان حرکت کنیم.
عظیمی ضمن تاکید بر تمرکز بر فعالیت های توسعه ای و تحقیقاتی ادامه داد: باید با مطالعه نسبت به تامین نیاز بازار و مردم به خودروهای کار و تجاری و مسافری اقدام کنیم.
وی تصریح کرد: کاهش مصرف سوخت خودروهای تجاری سنگین و نیمه سنگین از جمله مطالبات مردم و مسوولان است که در این زمینه باید بتوانیم اقدامات موثری را به نتیجه برسانیم.
عظیمی ضمن قدردانی از عملکرد شرکت ایران خودرو دیزل، اظهار کرد: در این مجموعه تصمیمات شجاعانه و کارهای موثر و بزرگی در شرایط سخت اقتصادی و تحریم اتخاذ شده که می تواند الگویی برای سایر شرکت های زیرمجموعه ایران خودرو و صنعت خودروهای تجاری باشد.
وی تصریح کرد: با عزم جهادی و تصمیمات مدبرانه و با تلاش مجاهدانه کارکنان تولید، ایران خودرو دیزل مانند گذشته باید در زمینه تامین نیاز ناوگان حمل و نقل عمومی سرآمد بوده و مسیر توسعه را به خوبی طی کند.
گفتنی است، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه تهرانی، قائم مقام ارشد و شیخ زاده، قائم مقام تامین و تولید و توسعه محصول این گروه، از خطوط تولید ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

منبع: ایکوپرس

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=10269
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه