ماشین‌های سرمربی تیم ملی فرانسه

دیدیه دشان چه خودرویی سوار می‌شود؟

دشان برخلاف دیگر فوتبالیست‌ها خیلی ماشین باز نیست و کلکسیون وی چندان تنوعی ندارد با این حال اما مالک 3 خودرو است که هر کدامشان از برندهای ارزشمند دنیای خودرو محسوب می‌شوند:

سرعت پرس– دیدیه کلود دشان (متولد 15 اکتبر 1968) به همراه فرانتس بکن‌باوئر و ماریو زاگالو از معدود بازیکنانی است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی، قهرمان جام جهانی شده‌اند. درواقع او یکبار به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتبال فرانسه در سال ۱۹۹۸ قهرمان جام جهانی فوتبال شد و یکبار هم در سال ۲۰۱۸ به‌عنوان سرمربی به این افتخار دست یافت. وی از سال ۲۰۱۲ هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه را بر عهده دارد. دشان فوتبال حرفه‌ای خود را در دهه 1990 با کسب دو قهرمانی لیگ 1 با مارسی آغاز کرد. او برای چندین باشگاه در فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و انگلیس بازی کرده است. دیدیه سالانه بیش از 3 میلیون دلار درآمد دارد و در طی این سال‌ها دارایی خالص 240 میلیون دلاری را اندوخته است. بیایید ببینیم دیدیه دشان چه ماشین‌های جالبی سوار می شود؟ دشان البته برخلاف دیگر فوتبالیست‌ها خیلی ماشین باز نیست و کلکسیون وی چندان تنوعی ندارد با این حال اما مالک 3 خودرو است که هر کدامشان از برندهای ارزشمند دنیای خودرو محسوب می‌شوند:

  1. Ferrari 550 Maranello – $170,000

دیدیه دشان یک فراری 550 مارانلو را در مجموعه خودروهای لوکس خود دارد. فراری مدل 550 Maranello خود را با طراحی جالب و عملکرد پیست محور، در سال 1996 معرفی کرد. فراری 550 یکی از بهترین خودروهای متمرکز بر راننده در جهان است. این خودرو دارای طراحی باشکوه، بدنه آیرودینامیک و موتور خشمگین و قدرتمند است. فراری 550 مارانل‌لو دارای یک موتور 5.5 لیتری V12 با قدرت 500 اسب بخار است. فراری با طراحی بحث انگیز موتور جلو و عملکرد عالی جایگزین مدل نمادین فراری تستاروسا شده بود.

  1. Ferrari 456 GT – $130,000

دیدیه دشان همچنین یک فراری 456 GT را در مجموعه کم تعداد خود دارد. فراری 456 GT 1995 یک سوپراسپرت بود که طراحی فوق‌العاده و عملکردی شگفت‌انگیز داشت. 456 GT دارای اتاق جذاب 4 نفره و طراحی خالص ایتالیایی است که با یک تجربه رانندگی پیشرفته مطابقت دارد. 456 GT دارای یک موتور V12 تنفس طبیعی 5.5 لیتری قدرتمند در جلو است که 436 اسب‌بخار قدرت دارد. عملکرد هیجان‌انگیز و سواری مثال‌زدنی این خودرو را به یک ماشین جهنمی تبدیل کرده است.

  1. BMW 7-Series – $115,000

دشان همچنین یک BMW سری 7 جالب را در مجموعه خودروهای شگفت انگیز خود دارد. سری 7 که حالا دیگر برای همه ما آشناست، طراحی مثال زدنی، کابینی ممتاز با فناوری پیشرفته و سواری بسیار لوکس ارائه می‌دهد. این خودرو با طراحی مدرن خود تقریباً همه چیز را در یک پکیج کامل به مشتریان خود اعطا می‌کند. طراحی بیرونی مجلل و فضای داخلی چشم نواز خودرو به طور فوق‌العاده‌ای با موتور V8 تصفیه شده آن جفت می‌شود. سری 7 دارای یک موتور 4.4 لیتری دو توربوشارژ V8 است که 591 اسب‌بخار قدرت دارد. در ترکیب با بهترین عملکرد لوکس در کلاس خود و عملکرد نرم، BMW یک سواری لذت بخش را ارائه می‌دهد.

اما در آخر بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که دشان در زمانی‌که پا به توپ بود، سواری خودروهای جذاب دیگری هم می‌شد که از جمله می توان به ب‌ام‌و E30 اشاره نمود. دیدیه دشان در مصاحبه ای که در سال 2001 به Auto Plus داد، اعتراف کرد که عاشق ماشین‌های بزرگ است. اگرچه او سال‌های جوانی خود را پشت فرمان میتسوبیشی کلت گذراند اما در طول دوران حرفه‌ای خود از خودروهای مختلفی سواری گرفت. از پژو 205 GTi و مرسدس 500SL گرفته تا ب‌ام‌و Z1 و 850 کوپه و یا حتی فراری 456 و 550 مارانلو که در بالا از آن صحبت شد.

(Original Caption) Portrait of Didier Deschamps. (Photo by © Christian Liewig/Tempsport/CORBIS/Corbis via Getty Images)

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=7281
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه