حضور مجتمع صنعتی پیلسان در نمایشگاه تحول صنعت خودرو

مجتمع صنعتی پیلسان، با حضور در اولین دوره نمایشگاه تحول صنعت خودرو، علاوه بر نمایش کشنده‌ها و تریلرهای تولیدی خود، پلتفرم هوشمند مدیریت خودروهای تجاری را به نمایش گذاشت.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس – بر اساس اعلام روابط عمومی مجتمع صنعتی پیلسان، این گروه صنعتی که محصولات خود با برند PILSAN و در دو خانواده کامیون کشنده و تریلر عرضه می‌کند، با حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو توان فنی و علمی کارشناسان این مجموعه را در تعمیق ساخت داخل قطعات استراتژیک و هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل، با همکاری مشترک با سایر شرکت‌های مجموعه در معرض بازدید متخصصان صنعت خودرو و علاقه‌مندان این حوزه قرار داد.
کامیون کشنده پیلسان در کنار بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و آخرین استانداردهای بین‌المللی با تکیه بر دانش متخصصان داخل در شرکت‌های دانش‌بنیان همکار، گامی مهم در راستای هوشمند سازی کشنده و تریلرهای پیلسان برداشته است و در حال حاضر ماحصل تلاش این محققان جوان منجر به تولید یک بن‌سازه (پلتفرم) هوشمند شده که به‌صورت آنلاین شاخص‌هایی مانند موقعیت جغرافیایی، رفتار راننده، وضعیت فنی خودرو (کشنده و تریلر) وضعیت مصرف سوخت را بررسی و پایش کرده و علاوه بر آن امکان برقراری تماس اضطراری در مواقع حادثه با شماره‌های تعریف شده به‌صورت خودکار دارد.
توانایی‌های این پلتفرم هوشمند هم‌اکنون در کشورهای پیشرفته در حال استفاده عمومی است. این فناوری هوشمند هم‌اکنون با تکیه بر دانش و تخصص داخلی بومی‌سازی شده و این همکاری مشترک، قابل تعمیم به‌تمامی ناوگان حمل و نقل تجاری است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2587
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه