توليد تيارا آغاز شد

سرعت پرسروز گذشته  نخستين كراس اور ميدسايز مكث موتور كه پيش از اين در نمايشگاه شهر آفتاب از آن رونمايى شده بود، با حضور وطنخواه مديرعامل اين شركت از خطتوليد عبور كرد.

در اين مراسم كه ديگر مديران و مسئولان مكث موتور و ماموتخودرو حضور داشتند، دكتر يوسفى مقدم قائم مقام توليدماموت خودرو،

ضمن تاکید بر نگاه پیشرو در تولید گفت: از حدود ۶ سال قبلکه درصدد ایجاد خطوط تولید خودروهای سواری بودیمتصمیم بر استفاده از به‌روزترین تجهیزات و دانش تولیدگرفتیم و امروز خط تولید تیارا با افتخار از تجهیزاتی بهرهمی‌برد که در بزرگ‌ترین خودروسازی‌های دنیا استفادهمی‌شود.

وی افزود: تجهیز خط تولید تیارا با تجهیزات مدرن اروپایی باهمکاری وزارت صمت محقق شد.

در ادامه نیز مهندس وطن‌خواه مدیرعامل مکث موتور ضمنقدردانی از سرمایه‌های انسانی مکث موتور و گروه ماموتخودرو اظهار داشت: پس تولید و عرضه پیکاپ موفق کلوت،در زمانی کمتر از ۸ ماه، امروز تولید محصولی دیگر محققشد.

وطن‌خواه خودروی تیارا را یک کراس‌اوور شهری معرفی کرد وافزود: تیارا با ظرفیت ۷ سرنشین علاوه‌بر اینکه یک کراس‌اوورخانوادگی محسوب می‌شود، به‌خاطر طراحی زیبای بدنه وکابین راحت برای تمامی سنین و مصارف مناسب است.

وی ادامه داد: درب‌های عقب این خودرو در مقایسه با رقبایخود کشیده‌تر است و سرنشینان ردیف سوم به‌راحتیمی‌توانند سوار و پیاده شوند.

مدیرعامل مکث موتور با اشاره به امکانات خودرو گفت: تیارادارای دوربین ثبت وقایع، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل،ایموبلایزر موتور، سقف شیشه‌ای پاناروما، مانیتور ۱۰/۲۵اینچی، ملاستر تمام دیجیتال ۱۲/۳ اینچی،  آینه‌هایگرم‌کن‌دار، تهویه تمام اتوماتیک با دریچه‌های عقب، سنسورنور و سیستم تشخیص محل پارک خودرو است.

وی افزود: تیارا همچنین به سیستم کنترل پایداریESP،سیستم کمکی ترمز ABS + EBD + BA، ترمز پارک برقی EPB،اتوهلد و سیستم نمایش تصویری نقطه کور مجهز است.

لازم به ذکر است مکث موتور تیارا دارای پیشرانه 5/1 لیتریتوربو است که ۱۵۵ اسب بخار توان و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاوررا از طریق گیربکس ۶ سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقلمی‌کند.

در ادامه مراسم با حضور مقامات و مسئولان دولتی و مدیرانشرکت‌های مکث موتور و ماموت خودرو نخستین خودروهایتیارا از خط تولید خارج شدند و به‌صورت نمادین مراسمامضا بر روی درب موتور نخستین خودروی تولید شده انجامشد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1562
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه