تصادف آرنولد شوارتزنگر و مجروح شدن یک دوچرخه سوار در حادثه

تصادف آرنولد شوارتزنگر در لس آنجلس خبرساز شد. این دومین تصادف وی در چند سال اخیر است و باوجود اینکه خود وی در این حادثه مصدوم نشده اما گویا زنی که در حال دوچرخه سواری بوده، آسیب دیده و روانه بیمارستان شده است.

سرعت پرس– آرنولد شوارتزنگر را همه ما می‌شناسیم، بهترین ستاره فیلم‌های اکشن در دهه 90، اینفلونسر محبوب تناسب اندام، فرماندار و سیاستمدار سابق (کمی بحث برانگیز) و یک فعال محیط زیست که حالا دوره بازنشستگی خود را طی می‌کند. اعتبار  وی برای علاقه‌مندان به خودرو نیز از عشق  او به تراک‌ها و شاسی‌بلندهای غول پیکری همچون هامر و فورد منشا می‌گیرد.

اما روز گذشته تصادف وی در لس آنجلس نیز خبرساز شد. این دومین تصادف وی در چند سال اخیر است و  باوجود اینکه خود وی در این حادثه مصدوم نشده اما گویا زنی که در حال دوچرخه سواری بوده، آسیب دیده و روانه بیمارستان شده است.

آرنولد در 75 سالگی بیشتر از یک پیرمرد و حتی یک فرد جوانتر فعال بوده و همچنان به فعالیت‌های اجتماعی می‌پردازد. مستر یونیورس سابق در زمانی که در باشگاه ورزش نمی‌کند به سراغ دوچرخه سواری می‌رود و این ورزش از سرگرمی‌های اصلی او به حساب می‌آید. حالا اما خود او به یک دوچرخه سوار زده است. به نظر می رسد این تصادف زمانی رخ داده است که او در پشت فرمان شاسی بلند جمس‌ GMC خود بوده و دوچرخه سواری با سرعت به سمت چپ (به سوی او) پیچیده،  و با خودروی وی برخورد کرده است.

منابعی از لس‌آنجلس به رسانه‌ها گفته‌اند که حداقل سه شاهد عینی این روایت را تایید کرده و به این احتمال اشاره می‌کنند که  شوارتزنگر در این حادثه مقصر نبوده است. در این تصادفف سرعت و یا نقص خودرو و دوچرخه گزارش نشده و پلیس به عنوان یک تصادف ساده رانندگی در حال بررسی این موضوع است که آیا او نمی‌توانست از آن اجتناب کند؟! در نگاه اول به نظر می‌رسد که دوچرخه سوار تغییر مسیر ناگهانی را انجام داده است و  شوارتزنگر فرصتی برای ترمز کردن نداشته است. همین منابع می گویند که زن دوچرخه سوار از درد ناشی از برخورد شکایت داشته و برای معاینه پزشکی به اورژانس منتقل شده است. این گزارش همچنین خاطرنشان می کند که وضعیت او باثبات بوده، اما جزئیاتی از ماهیت یا میزان جراحات وی ارائه نشده است. از آرنولد در صحنه عکس گرفته شد و او  از سلامت زن مطمئن شده است. هنگامی هم که به آرنولد اجازه خروج از صحنه داده شد، وی دوچرخه آن زن را روی باربند دوچرخه خود در عقب خودرو گذاشت تا آن را برای تعمیر به تعمیرگاهی در مرکز شهر ببرد. آرنولد علاوه بر اینکه  بازیگر و یک سلبریتی بسیار دوست داشتنی است، به عنوان یک مرد اهل خانواده و شایسته نیز شهرت دارد.

در تصادف قبلی که یک سال پیش و در ژانویه 2022 برای وی اتفاق افتاد، شوارتزنگر در حالی که جی ام سی یوکان خود را در لس آنجلس رانندگی می کرد، یک پیچ خلاف به سمت چپ زده و با تویوتا پریوسی که حق تقدم داشته است برخورد می‌کند. او سپس به حرکت خود ادامه می‌دهد تا اینکه با یک پورشه تایکان و یک وسیله نقلیه دیگر نیزبرخورد می‌کند. این حادثه نیز که منجر به مصدومیت یکی از رانندگان شده بود، در سال گذشته بسار جنجالی و  پر سر و صدا بود.

 

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=8094
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه