يك حركت خوب و كارامد:

برگزاری انجمن تكنولوژى برای اولین بار برای مالکان خودروی تیگو8 پرو

با توجه به پیشرفت قابل توجه تکنولوژی در سال های اخیر و ابداع انبوهی از الگوهای تکنولوژی، ورود این موج فناوری به زندگی مردم غیر قابل اجتناب میباشد و امروزه ما به عنوان مصرف کننده در هر نقطه ایی از زندگی شاهد حضور فناوری و تکنولوژی هستیم.

سرعت پرس-همانطور که به روز بودن و بهره مندی از تكنولوژى لازمه بقا و رشد شرکت های بزرگ میباشد، در سال های اخیر حتی خودروسازهای مطرح جهانی نیز همواره بودجه بالایی را به منظور بکارگیری تكنولوژى در خودروها اختصاص داده اند.

حال سوال اینجاست که آیا خودروسازان برجسته به چه میزانی سبک استفاده از این تکنولوژی ها را برای کاربران ساده تر و جذاب تر نموده اند؟  به طور مثال رابط کاربری استفاده شده در محصولات ب ام و تا قبل از سال 2018 به میزان قابل توجهی سخت بود و کاربران این موضوع را به اطلاع شرکت مذکور قرار داده و در بروز رسانی های بعدی رابط کاربری بهبود قابل توجهی داشت.

توجه به نیاز واقعی مخاطب در تجربه استفاده از خودرو بخصوص امکانات و تكنولوژى های هوشمند در خودرو، شرکت های خودروسازی را در مسیر موفقیت بیشتر قرار خواهد داد.

 خودروی تیگو8 پرو به عنوان پرچمدار فعلی فونيكس  با بهره مندی از انبوهی از امکانات راداری ADAS نظير: BSD,LKA,ICA,ACC,FCW,AEB,RCTA,RCTA,DOW,TSR,IHC و هوش مصنوعی نظیر سیستم دستیار صوتی و…  در بازار خودروی ایران جزء پیشرفته ترین خودروهای این کلاس دسته بندی میشود.

در این راستا برند فونیکس با اعلام فراخوان به مالکان علاقه مند به تکنولوژی ، از آنها برای شرکت در انجمن تکنولوژی دعوت نمود تا با شرکت در این ایونت تکنولوژی با تمامی فناوری های ریز و درشت این شاسی بلند جذاب مجددا آشنا بشوند و مسائل و سوالات خود را با افراد مسئول در میان بگذارند.

فونیکس به عنوان برندی پیشرو در زمینه تکنولوژی برای اولین بار در ایران اقدام به برگزاری این رویداد تکنولوژی نموده است و  با ایجاد بستر ارتباط پایدار و سازنده با مشتریان خود اقدام به اتخاذ تصمیمات ارزشمند در راستای پوشش نیاز واقعی مصرف کنندگان این برند نموده است.

یکی از استراتژی های برند فونیکس حفظ ارتباط مستقیم و دریافت بازخوردهای کاربران به منظور ارتقای سطح رضایت حداکثری مشتریان این برند میباشد.

فونیکس :        https://www.instagram.com/fownix.official/  

تیگو8پروhttps://www.instagram.com/fownix.official/:

شاسی بلند: https://www.instagram.com/fownix.official/

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3393
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه