ب‌ام‌و که شما را به یاد پژو MC 207  می‌اندازد!

ب‌ام‌و – BMW XM لیبل رد Label Red ‌با 735 اسب قدرت!

ب‌ام‌و - BMW XM لیبل رد Label Red ‌نسخه‌ای هیبیردی ارتقا یافته از ب‌ام‌و با 735 اسب قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور

سرعت پرس– XM، آخرین محصولی از ب‌ام‌و که قرار است از امسال در کارخانه مونتاژ اسپارتانبورگ کارولینای شمالی وارد تولید شود، اگرچه این خودرو از نظر طراحی ظاهری از سوی برخی کارشناسان خیلی خاص یاشد، اما باید آنرا کراس اووری هایبریدی مبتنی بر X7 دانست که قدرت فوق العاده 644 اسب‌بخاری و گشتاور حیرت انگیز590 پوند فوتی (800 نیوتن متر) آن در بین شاسی‌بلندها، امتیاز ارزنده آن محسوب می‌شود. درواقع راز عملکرد بالای این خودرو نیز یک موتور V8 دو توربو S68 است که ب‌ام‌و برای اولین بار آنرا در مدل فیس لیفت X7 معرفی کرده است. پیشرانه‌ای که با یک موتور الکتریکی یکپارچه با گیربکس همراه شده است. برد رانندگی تمام الکتریکی این خودرو تا 55 مایل (88 کیلومتر) در چرخه WLTP  و 30 مایل  یا50 کیلومتر  در چرخه EPA برآورد شده است. اما سوژه ما در این گزارش کوتاه، نسخه‌ای است  که سال آینده توسط مهندسین بخش ام‌پاور  BMW M عرضه خواهد شد. یک نسخه عملکرد محور که با ارقام خروجی  بالاتر، عنوان “Label Red” را به آن داده‌اند. نسخه‌ای اسپرت‌تر که با 735 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور شانه به شانه لوکس‌های بریتانیایی این سگمنت می‌ساید.

پس‌از تولید XM در سه ماهه اول سال 2023، قرار است اولین نسخه‌های مدل‌ ویژه‌M Label Red  در تابستان 2023 تولید شده  و به احتمال زیاد برای سال 2024 به نمایندگی‌های فروش در ایالات متحده برود. مدلی که قیمت آن حدود 185000 دلار اعلام شده است.

XM Label Red  که توسط ب‌ام‌و اتریش پیش‌نمایش شده است، دارای رنگ‌ مشکی با رگه‌های قرمز رنگ در جلو، کناره‌ها و رینگ‌های بزرگ خود است. اگرچه این خودرو بی‌شباهت به وانت GMC Vandura A-Team نیست اما برای ما بیشتر یادآور کوییک و 207 مولتی کالر MC است! برخی بر این باورند که این خودروساز باواریایی می‌توانست رنگ‌بندی منحصر به فرد‌تری را انتخاب کند! در این مدل ویژه، نشانM، دورتادور جلوپنجره کلیوی شکل، پره‌های رینگ‌ خودرو و قاب دور شیشه‌های کناری greenhouse (or glasshouse) of a car با رنگ قرمز تکمیل شده است و با زوم کردن یر روی عکس، می‌توان چرم قرمز روی صندلی‌هارا هم دید.

چه آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، XM مطمئناً فروش بسیار خوبی خواهد داشت. امری که در مورد لیبل قرمز نیز صدق می‌کند. متأسفانه ب‌ام‌و هنوز نگفته است که این خودرو برای مشتریان احتمالی خود، به چه تعداد تولید شده و برای چه مدتی روی خط تولید تولید قرار خواهد داشت.

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=4004
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه