ایکس55 پرو، جدیدترین محصول مدیران خودرو وارد بازار شد

 

سرعت پرس – این روزها بازار خودرو در ایران خبرهای پر سر و صدایی را دنبال می کند؛ از حواشی مرتبط با سیستم یکپارچه عرضه خودرو توسط وزارت صمت گرفته تا تصمیم دولت مبنی بر واردات مجدد خودرو به کشور. اما در میان این اخبار ضد و نقیض و سردرگمی ها، تنها شرکت مدیران خودرو است که با معرفی مستمر محصولات جدید همچون ایکس55 پرو سعی دارد به بازار بی رمق فعلی جان تازه ای ببخشد.

اکنون این شرکت، محصول جدید خود که پیش از این اخبار و اطلاعاتی از آن منتشر شده بود را به عنوان جدیدترین کراس اوور برند ام وی ام خود رسما وارد بازار کرد. نسخه پرو، فیس لیفتی از مدل قبلی ایکس55 است که اکنون با تغییرات گسترده ای به لخاظ ظاهری، فنی و امکانات رفاهی به بازار عرضه شده است.

ظاهر ایکس55 پرو با تغییرات به وجود آمده شباهت بیشتری به سایر محصولات پیشرو شرکت مدیران خودرو پیدا کرده و جلوه ای به مراتب به روزتر و زیباتر دارد. جلوپنجره، سپر، چراغ ها و رینگ های جدید به کار گرفته شده موجب تمایز آن با نسل قبلی و چهره ای پخته تر برای این خودرو شده است.

اما بارزترین و چشمگیرترین تغییرات این خودرو را باید در کابین و داشبورد آن مشاهده کرد. صفحه نمایش 10.25 اینچی در کنار پنل تهویه لمسی، اهرم تعویض دنده برقی و نورپردازی داخلی 7 رنگ، بلافاصله هر بیننده ای را به خود مجذوب کرده و حس و حال خودرویی به روز و مبتنی بر تکنولوژی را به راننده القا می کند.

در بخش فنی، شرکت مدیران خودرو برای نسخه پرو ایکس55 از پیشرانه بهبودیافته 1.5 لیتری توربو با قدرت و گشتاور بیشتر استفاده کرده است. انتقال قدرت موتور به چرخ های جلو نیز این بار با استفاده از گیربکس CVT 9 سرعته جدید انجام می شود که با توجه به تجربه تست رانندگی خودرو که پیش از این مدیران خودرو در اختیار مشتریان و اصحاب رسانه قرار داد بازخوردهای بسیار مثبتی را دریافت کرده و نشان از هماهنگی بیشتر موتور و گیربکس و شتابگیری بهتر در نسخه پرو می باشد.

این تغییرات در کنار آپشن ها و امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای این خودرو، شامل دوربین 360 درجه، گرم کن صندلی ها، کول باکس، کروز کنترل و… موجب شده مشتریانی که تجربه رانندگی با خودروهای رقیب و حتی به ظاهر رده بالاتری را داشته اند پس از رانندگی با ایکس55 پرو به برتری های این خودرو با توجه به روزتر بودن آن به لحاظ تکنولوژی و طراحی اذعان کنند.

حال که خودرو ایکس55 پرو به بازار عرضه شده و شرایط فروش آن نیز اعلام شده است، علاقه مندان می توانند با مراجعه به وبسایت شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir اطلاعات دقیق و کاملی از این خودرو کسب نمایند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=482
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه