اینووا Innova های‌کراس، يك فورچونر ارزان

تیزرهاى جدید به ما می‌گوید که تویوتا اینووا HyCross، قالب یک SUV را خواهد داشت. مدلی از تویوتا که به زعم کارشناسان و با توجه به اشتراکات فراوان، می‌خواهد‌ نقش یک فورچونر ارزانتر را بازی کند.

 

سرعت پرس– تیزرهاى جدید به ما می‌گوید که تویوتا اینووا HyCross innova،  قالب یک SUV را خواهد داشت. مدلی از تویوتا که به زعم کارشناسان و با توجه به اشتراکات فراوان، می‌خواهد‌ نقش یک فورچونر ارزانتر را بازی کند

MPV یا کراس اوور؟

همانطور که تیزرهای تبلیغاتی این خودرو(در هند) نشان می‌دهد، Innova HyCross بیشتر یک کراس اوور خواهد بود تا MPV و تویوتا هند به وضوح به لفظ SUV برای این خودروی جدید اشاره کرده است. در واقع نام این خودرو (های‌کراس) یک دلیل کلیدی و اصلی برای تاکید تویوتا به قالب و سگمنت این خودروست. مضاف براینکه فاصله زیاد از سطح زمین و ظاهر تهاجمی در جلو و عقب، تاکید مضاعف بر این اصرار تویوتاست.

یک عکس جاسوسی فاش شده از هفته گذشته، تصویری منصفانه از آنچه که از نظر ظاهری باید از تویوتا اینووا هایکراس انتظار داشته باشیم را به ما نشان می‌دهد. چراغ‌های جلو، جلوپنجره شش ضلعی برجسته، قوس‌های  گشاد شده گلگیرها برای فرا گرفتن چرخ‌ها و همچنین حالت انحرافی فراتر از ستون‌های C-Pillar، نکات برجسته‌ای هستند که در کنار هم، حالتی از کراس اوور را به HyCross می‌بخشند.

به نظر می‌رسد که نسخه  اینووا Crysta به عنوان یک MPV معمولی باقی خواهد ماند و به نظر می‌رسد که HyCross برای پر کردن فضای بین Innova Crysta  و مدل گران‌تر فورچونر به بازار عرضه سده است. در این فرآیند، بسیاری از خریداران Crysta  ممکن است به HyCross روی بیاورند و گویا تویوتا تا زمانی که این رقابت در خود خانواده باشد، خیلی از این موضوع ناراحت نخواهد بود! HyCross همچنین می‌تواند خریداران جدیدی را جذب خود کند که به ظرافت، قابلیت اطمینان و دوام اهمیت می‌دهند. ویژگی‌هایی که تویوتاها به آن مشهور هستند.

هیبریدی قوی

گذشته از موارد ذکر شده فوق، تویوتا اینووا های‌کراس از بهترین فناوری در کلاس نیز بهره خواهد برد. این خودرو مجهز به یک موتور هیبریدی قوی بنزینی که با بهره‌وری استثنایی همراه شده است. حالت تمام الکتریکی این پیشرانه به HyCross اجازه می‌دهد تا به عنوان یک خودروی الکتریکی در مسافت‌های کوتاه مورد استفاده واقع شود. برای کسانی که بودجه کمی دارند، تویوتا می تواند یک موتور بنزینی 2 لیتری تنفس طبیعی را با انتخاب جعبه دنده دستی و اتوماتیک را ارائه دهد. هرچند که سایت‌ها با اشاره به گیربکس CVT این خودرو، آنرا به عنوان یک مزیت برای این خودرو در ترافیک شهری شمرده‌اند اما به نظر می‌رسد که CVT همچنان یک گیربکس کسل کننده برای علاقمندان به خودرو باشد.

بهترین نوآوری، همیشه!

های‌کراس حاصلل یک تغییر بزرگ در خط تولید Innova است. این خودرو در واقع اولین خودرو با نشان Innova خواهد بود که از شاسی مونوکوک استفاده می‌کند و شاسی نردبانی را کنار می گذارد. ویژگی که آن را بسیار سبک‌تر کرده و رانندگی با آن را شبیه سواری می‌کند. تغییر دیگر هم این است که قدرت موتور از محور عقب به چرخ‌های جلو منتقل شده که همین امر باعث بهره‌وری بهتر سوخت شده است.

در های‌کراس مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید نیز ارائه خواهد شد. یک سانروف پانوراما –‌قابلیتی که قبلاً در Innova دیده نشده بود‌– در این مدل ارائه می‌شود. HyCross همچنین اولین تویوتا خواهد بود که سیستم کمک راننده پیشرفته (ADAS) را ارائه می‌دهد. واضح است که انتظارات زیادی از Innova HyCross جدید وجود دارد. تویوتا این کراس اوور را در 25 نوامبر 2022 رونمایی خواهد کرد و پس از آن در نمایشگاه در اوایل ژانویه معرفی خواهد شد.

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5709
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه