در مذاکرات با وازرت آموزش و پرورش محقق شد

ایساکو رشته خدمات پس از فروش برای مقطع هنرستان دایر کرد

رشته خدمات پس از فروش خودروهای سبک برای دانش آموزان منتخب و علاقه‌مند در تعمیرگاه مرکزی شماره یک ایساکو راه‌اندازی شد.

به گرارش سرعت پرس به نقل از ایکوپرس– با مذاکرات صورت گرفته میان وزارت آموزش و پرورش و شرکت ایساکو، هنرجویان رشته مهارتی خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مقطع آموزشی متوسطه در شاخه کار و دانش برای نخستین بار از سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ مشغول تحصیل خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو، دانش‌آموزان این رشته، در دوره‌ سه ساله دوم هنرستان ، علاوه بر گذراندن دروس عمومی، دروس عملی خود را در تعمیرگاه مرکزی شماره یک ایران‌خودرو در یک محیط کار کاملا عملی و تخصصی زیر نظر مجرب‌ترین مدرسان مرکز آموزش فنی ایساکو و استادکاران مجرب شرکت همگام خودرو خواهند گذراند و برای تصدی مشاغلی همچون انباردار (در حوزه شناسایی قطعات و سفارش‌گذاری و بازرگانی لوازم یدکی)، پذیرش‌گر، امدادگر و سرویس‌کار آموزش‌های لازم را فراخواهند گرفت.
طبق طرح درس و برنامه تدوین شده، دانش‌آموزان در کلاس دهم در خصوص عنوان شغلی انباردار و پذیرش‌گر، در سال یازدهم با عنوان سرویس‌کار و امدادگر درجه دو و در سال دوازهم هنرستان با عنوان سرویس‌کار و امدادگر درجه یک آموزش‌های لازم را خواهند دید.
تفاوت این رشته با رشته‌هایی همچون اتومکانیک یا برق خودرو یا سایر رشته‌های مرتبط با خودرو، سرفصل‌های جداگانه‌‌ آن‌هاست که البته کتب و طرح درس این رشته‌ها در سال ۱۳۹۶ با مشارکت راهبردی مرکز آموزش ایساکو تهیه و تالیف و توسط وزارت آموزش و پرورش تایید شده و در حال تدریس در هنرستان‌هاست.
این مهم با همت و پشتکار مجموعه‌های مختلف در شرکت ایساکو و با تشکیل کارگروه ویژه اجرایی براساس استاندارد مصوب در شورای عالی وزارت آموزش و پرورش در تاریخ ۲۳ شهریور ماه با حضور دانش‌آموزان برگزیده در محل هنرستان ایساکو واقع در ضلع جنوبی تعمیرگاه مرکزی رسما آغاز شده است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3862
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه