نمایشگاه خودرو مشهد:

استقبال چشم‌گیر از کامیون کشنده آتامان ایران خودرو دیزل

شرکت ایران خودرو دیزل با هفت محصول خود شامل چهار محصول جدید از جمله کامیون کشنده آتامان که به تازگی معرفی و رونمایی شده‌اند در بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی خودرو مشهد حاضر شده است.

به گزارش سرعت پرس به نقل از ایکوپرس– در این میان دو محصول کامیونت آترین پلاس و کامیون کشنده آتامان برای اولین بار است که در معرض دید عموم قرار می‌گیرند که بررسی‌ها نشان می‌دهد، هر دو این محصولات با استقبال خوبی از سوی عموم روبرو شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی ایران خودرو دیزل، کامیون کشنده آتامان از پیشرانه ۱۲ لیتری مرسدس بنز OM457 با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن‌متر برخوردار است و نیروی تولیدی آن توسط گیربکس دنده‌ای ساخت ZF با ۱۶ دنده جلو و دو دنده عقب به محور عقب خودرو منتقل می‌شود.
این محصول با توجه به استفاده از پلتفرم و قوای محرکه مرسدس بنز با استقابل خوبی حتی از سوی مشتریان بین‌المللی روبرو شده است. در این خصوص شرکت ایران خودرو دیزل به تازگی تفاهم نامه صادرات هزار دستگاه کامیون کشنده آتامان را در نمایشگاه خودرو مسکو با شرکت امگاتراک روسیه به امضا رسانده است.
در میان این محصولات، کامیونت باری آترین پلاس، کامیون کشنده فوتون آیومان H5، کامیون کشنده آتامان و اتوبوس برقی eAtros، چهار محصولی هستند که به تازگی توسط شرکت ایران خودرو دیزل معرفی و رونمایی شده‌اند و در عین حال کامیون کشنده آتامان و کامیونت آترین پلاس برای اولین بار است که در معرض دید عموم قرار می‌گیرند.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد تا ۱۲ شهریورماه و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ شب پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان در محل دایمی نمایشگاه‌های شهر مقدس مشهد خواهد بود.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2908
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه