در طرح تابستان ١٤٠١:

ارائه خدمات متنوع بهمن موتور به همراه تخفیف

شرکت بهمن موتور طرح خدمات پس از فروش با عنوان "طرح تابستان ۱۴۰۱" را با هدف ارائه خدمات مطلوب در راستای ارتقاء سطح رضایت مشتریان برگزار می‌کند.

به گزارس پايگاه خبرى سرعت پرس– علیرضا توکلی مدیر توسعه خدمات و امداد گروه بهمن با بیان اینکه ارائه خدمات در طرح تابستان ۱۴۰۱ گروه بهمن متنوع تر از سنوات گذشته می باشد ، گفت: این طرح برای خودرو‌های فیدلیتی (Fidelity)، دیگنیتی (Dignity)، مزدا (Mazda)، هاوال (Haval)، پیکاپ کاپرا، وانت کارا و ون باری اینرودز اجرا می‌شود.
مدیر توسعه خدمات و امداد گروه بهمن می‌گوید: در این طرح انجام بازدید‌های فصلی خودرو‌ها به منظور جلوگیری از افزایش هزینه‌های تعمیرات در اولویت قرار گرفته است که به صورت رایگان انجام شده تا از اعمال هزینه‌های بعدی به مشتریان در آینده جلوگیری شود.
به گفته توکلی، بازدید عملکرد سیستم کولر، ترمز، خنک کاری موتور، باتری، سطح سیالات (ضدیخ، روغن ترمز، روغن هیدرولیک، منبع آب شیشه شور) و نشتی های مرتبط از جمله خدمات رایگان ارائه شده در طرح تابستان ۱۴۰۱ است.
مدیر توسعه خدمات و امداد گروه بهمن ضمن بیان اینکه ارائه ۱۵ درصد تخفیف در قطعات مصرفی (روغن موتور، فیلترها و لنت ها) و ۲۰ درصد تخفیف در قطعات یدکی مشمول طرح (کمپرسور، کندانسور، باتری، پمپ بنزین، رادیاتور، فن رادیاتور) از جمله مزایای این کمپین می‌باشد، گفت: از آن جا که انجام سرویس‌های ادواری در طول عمر قطعات خودرو حائز اهمیت است، اجرت سرویس خودروهای فاقد گارانتی کاملا رایگان و برای خودروهای گارانتی نیز ۵۰ درصد تخفیف در اجرت سرویس‌های ادواری در نظر گرفته شده است.
ضمناً در این طرح اجرت شارژ گاز کولر دارای ۵۰ درصد تخفیف و برای اولین بار ۵۰ درصد تخفیف جهت اجرت تعویض قطعات مشمول طرح در نظر گرفته شده است.
گفتنی است؛ در 28 شهر و 86 نمایندگی بهمن موتور خدمات رسانی در قالب طرح تابستان انجام خواهد شد و تمام خودرو‌های فاقد گارانتی و گارانتی‌دار از خدمات این طرح می‌توانند استفاده کنند.
لازم به ذکر است مشتریان جهت دریافت نوبت می‌توانند از طریق موبایل اپ و وبسایت گروه بهمن اقدام نمایند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=1326
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه