پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت هفته دولت

پیام خطیبی ، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به مناسبت هفته دولت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در گرامی‌داشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان گران‌قدر، رجایی و باهنر، پیامی صادر کرد.

به گزارش سرعت پرس به نقل از ایکوپرس– متن پیام مهدی خطیبی به این شرح است:
«شهادت کرامت انسان است»؛ این جمله گران‌بها از امیرالمومنین حضرت علی (ع) آن‌قدر پر مغز و پرمحتوا است که هر انسان خداشناسی به درستی می‌فهمد که جهاد و ایثار در راه خدا و در راه دین افتخاری بس سترگ و عظیم است.
اما کسانی که در راه حفظ و صیانت از جامعه اسلامی با رذیلانه‌ترین رفتارها به فیض شهادت نائل می‌شوند، قطع به یقین در نزد خداوند متعال جایگاهی والا و ارزشمند خواهند داشت. از آن جمله می توان به شهیدان سرافراز و فداکار وطن «رجایی و باهنر» اشاره کرد که با مجاهدت در راه خدا و جان‌فشانی برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی نامی جاودانه در تاریخ جمهوری اسلامی از خود به یادگار گذاشتند و سیره‌ آنان چراغ راه دلسوزان این مرز و بوم است.
امروز و در آغاز هفته دولت و سال‌ها پس از شهادت آن دو عزیز پرافتخار و دیگر شهیدان دولت، نام و یادشان همچنان بر پیشانی این نظام مقدس می‌درخشد.
اکنون وظیفه یکایک دولتمردان، مدیران و مسوولان ایران اسلامی است تا با حفظ روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در راه آنان گام برداشته و در راستای تحقق اهداف «جهاد تبیین» که امروز ترجیع‌بند فرمایشات مقام معظم رهبری است گام بردارند.
مدیران و کارکنان گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تبریک این ایام به یکایک اعضای هیات دولت و گرامی‌داشت «هفته دولت» تمام توان خود را به کار خواهند بست تا با تکیه و تمرکز بر اهدافی همچون ارتقای کیفیت، افزایش تولید و تنوع محصول طرحی نو درانداخته و هم‌راستا با سیاست‌های کلان کشور در مسیر پیشرفت و تعالی ایران اسلامی گام بردارند.

مهدی خطیبی

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2529
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه