نمایشگاه خودرو اصفهان

فیدلیتی پرایم جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان / مشخصات؟

نوشته شده توسط مهدی درفشی

در غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو اصفهان، نسخه جدید فیدلیتی پرایم نیز وجود دارد. گیربکس این کراس اوور تغییر کرده و علاوه بر این تغییر فنی، در کابین نیز تغییراتی مشاهده می شود.

سرعت پرس – فیدلیتی را می توان برگ برنده ی خوش قیمت بهمن موتور دانست که پس از تحریم ها، توانست سهم خوبی از بازار کراس اوورهای حدود یک میلیاردی کسب کند. بهمن فیدلیتی پرایم، مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 155 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است. نیروی این پیشرانه توسط جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه خشک به محور جلو منتقل می شود. از مشکلات این جعبه دنده، می توان به داغ کردن در ترافیک های سنگین اشاره کرد. پیش تر، بهمن موتور وعده داد که این مشکل را حل خواهد کرد. حالا، در نمایشگاه خودرو اصفهان، این شرکت فیدلیتی پرایم با جعبه دنده جدید را به نمایش گذاشته است. علاوه بر تغییر جعبه دنده، در کابین نیز برخی از اجزا تغییر یافته است.

مشخصات فیدلیتی پرایم جدید چیست؟

فیدلیتی پرایم جدید نیز مثل نسخه قبلی، مجهز به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 155 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور است. البته جعبه دنده شش سرعته دوکلاچه تر وظیفه انتقال نیرو به محور جلو را بر عهده دارد. همچنین در کابین نیز کنسول میانی فیدلیتی پرایم تغییر یافته است. اهرم تعویض دنده برقی نیز جایگزین نمونه مکانیکی شده است.

 

تصویر: مهدی درفشی

مطالب مرتبط:

آغاز فعالیت نمایشگاه خودرو اصفهان از امروز / حضور پر رنگ خصوصی ها!

فروش فوق‌العاده لاماری ایما از امروز + قیمت قطعی

Waymo از نمونه پروتو‌تایپ تاکسی بدون راننده الکتریکی رونمایی کرد

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5920
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه