مدیرعامل سایپاشیشه بیان کرد:

حضور در نمایشگاه قطعات تهران به منظور توسعه بازار هدف و حضور فعال در بازار قطعات یدکی

مدیرعامل سایپاشیشه گفت: توسعه بازارهای هدف به ویژه بازار قطعات یدکی (After Market) و ارائه توانمندی‌ها و دستاوردهای تولیدی و خدماتی به مشتریان از اهداف حضور شرکت سایپا شیشه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو تهران است.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس و به نقل از سایپانیوز، امیر رضا نخعی با بیان مطلب فوق افزود: این مهم با توجه به حضور فعال شرکت سایپاشیشه در نمایشگاه های مشهد و استان مازندران است که منجر به جذب بازارهای جدید در حوزه محصولات شرکت شده است.

نخعی تصریح کرد: بستر سازی برای توسعه مبادلات و همکاری های تجاری، تکمیل ظرفیت های موجود و تبادل آخرین تجارب و دستاوردهای مهندسی با شرکت های مختلف از جمله دیگر اهداف حضور در نمایشگاه قطعات خودرو است.

او افزایش کیفیت مجصولات را یکی از برنامه های اصلی این شرکت دانست و گفت: با توجه به تاکید مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به افزایش کیفی سازی قطعات و شرایط ویژه ماشین آلات شرکت، ارتقاء کیفیت محصولات طی دو برنامه کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه های تجهیزات و ماشین آلات، فرآیند تولید، مواد اولیه و سیستم های نرم افزاری مرتبط، در دستور کار قرار گرفت.

 مدیرعامل سایپا شیشه افزود: خوشبختانه شاخص های کیفی و عملکردی اخذ شده از مشتریان طی چهار ماه اخیر بیانگر رشد قابل ملاحظه در این خصوص است.

او تصریح کرد: تشکیل کمیته ای از مجرب ترین مدیران و کارشناسان شرکت تحت عنوان کمیته “مدیریت تکنولوژی” با هدف شناسایی و بر طرف کردن مودهای تکنولوژی حال حاضر و آتی شرکت و ارتقاء سیستم مدیریت کارخانه در حوزه های مربوطه بر همین اساس صورت گرفته است.

نخعی حضور در بازار افتر مارکت و فروش قطعات تولیدی را یکی دیگر از برنامه های شرکت سایپاشیشه دانست و گفت: تمرکز سایپاشیشه بر تطبیق شرایط کیفی محصولات قابل عرضه به بازار قطعات یدکی و OEM است که این امر منجر به خوشنامی برند سایپاشیشه در بین همکاران تجاری و مصرف کنندگان نهایی محصولات شرکت شده است.

او تاکید کرد: شرکت سایپاشیشه هم راستا با تکالیف و برنامه‌های ابلاغی وزارت صمت و مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص اصالت قطعات تولیدی به منظور مبارزه با قطعات تقلبی و قاچاق، توجه ویژه ای در این خصوص داشته است.

مدیرعامل سایپا شیشه افزود: بر این اساس نحوه چاپ لوگو و سریال روی محصولات قابل عرضه به بازار، به منظور جلوگیری از تخلفات احتمالی مورد پایش و کنترل قرار می گیرد و با توجه به نوع محصولات این شرکت، بررسی روش های نوین شناسایی و ردیابی محصول در دستور کار واحدهای مربوطه قرار گرفته است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=4997
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه