حضور درخشان شرکت مديران خودرو در نمایشگاه بین المللی مشهد

مدیران خودرو با برند های "ام وی ام" و "فونیکس" به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ عرصه خودروسازی کشور، در نمايشگاه مشهد حضور پیدا کرد و تازه‌ترین محصولات خود را در معرض تماشای بازدیدکنندگان گذاشت.

سرعت پرس– بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد در حالی برگزار شد که با استقبال قابل توجه مخاطبان و بازدیدکنندگان همراه بود. در این رویداد خودرویی، شرکت‌های خودروساز از جمله مديران خودرو با رونمایی از جدیدترین محصولات خود پذیرای خیل علاقه‌مندان به صنعت خودرو بودند. این نمایشگاه از 9 تا 12 شهریورماه به مدت 4 روز در فضایی به مساحت 11 هزار متر برگزار شد، نزدیک به 45 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
مدیران خودرو با برند های “ام وی ام” و “فونیکس” نیز به‌عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ عرصه خودروسازی کشور، در این رویداد بزرگ حضور پیدا کرد و تازه‌ترین محصولات خود را در معرض تماشای بازدیدکنندگان گذاشت. ام وی ام به‌عنوان برند جوان‌پسند و اسپرت شرکت مديران خودرو، حضور پرقدرتی را در نمایشگاه تجربه کرد و محصولات این مجموعه توانست نظر بازدیدکنندگان بسیاری را به غرفه ام وی ام جلب نماید.
اولین نماینده از برند ام وی ام در نمایشگاه، یعنی ایکس22پرو خودرویی است که به‌عنوان مقرون به صرفه‌ترین محصول دنده اتوماتیک این برند شناخته می‌شود. آریزو5 توربو، با سابقه طولانی و بسیار موفق از حضور در بازار کشور، دیگر محصول این برند بود که در کلاس سدان جای می‌گیرد. همچنین در بین محصولات ام وی ام، ایکس 55 پرو به‌عنوان پرچمدار و جدیدترین کراس اور اسپرت و با تکنولوژی بالا ، طیف گسترده ای از تجهیزات و آپشن، بیشترین توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد و در حقیقت ستاره غرفه ام وی ام در نمایشگاه بزرگ خودرو مشهد بود. نکته قابل توجه مجموعه ام وی ام در این نمایشگاه فراهم نمودن امکان ثبت نام خودرو برای متقاضیان با تسهیلات ویژه بود، در حالی که سایر شرکت‌کنندگان این نمایشگاه از امکان ارائه خدمات فروش خودرو بی‌بهره بودند.

حضور برند ام وی ام به عنوان یکی از دو نماینده شرکت مديران خودرو در نمایشگاه خودرو مشهد با دستاوردهای ویژه‌ای مانند جذب درصد بسیار بالایی از مخاطبان این نمایشگاه و همچنین آشنایی علاقه‌مندان با خودروهای این برند در شهر مشهد و استان خراسان همراه بود و دستاورد این مجموعه را در نمایشگاه خودرو مشهد از همیشه پربارتر نمود. حضور جمعی از بهترین کارشناسان فنی و فروش این شرکت در غرفه ام وی ام، تجربه خوبی را برای مراجعه کنندگان به ارمغان آورد و در تمام مراحل نمایشگاه پاسخگوی سوالات مشتریان و علاقه‌مندان بودند. همچنین مدیران ارشد شرکت مدیران خودرو و برند ام وی ام نیز با حضور در غرفه شرکت مدیران از نزدیک به برگزاری هرچه بهتر و حرفه‌ای‌تر این برنامه نظارت کافی و کامل داشتند.
از دیگر مسائل قابل توجه غرفه ام وی ام در این نمایشگاه می‌توان به بازدید چهره‌های سرشناسی از جمله معاون اقتصادی دولت – محسن رضایی – و همچنین 10 نفر از نمایندگان مجلس و مدیران ارشد دولتی استان خراسان رضوی از این غرفه اشاره کرد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3151
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه