کن بلاک و هیوندای آی20

استفاده کن بلاک از ماشین رالی هیوندای i20 WRC خود در ترافیک لس‌آنجلس

دونات‌زنی و دریفت‌زدن در خیابان، عملی غیرقانونی و خطرناک است، اما با این حال مانع از این نمی‌شود که دیدن تصاویر این حرکات در خیابان‌ها ما را ‌هیجان‌زده نکند! در این میان یک نفر این فرصت را داشته است که در 14 سال گذشته در 20 مکان مختلف (زیر نظر مسئولین شهری و به صورت کنترل شده) چنین شیرین‌کاری‌های دیوانه‌واری را انجام دهد و او کسی نیست جز: کن بلاک هونیگان

سرعت پرس– دونات‌زنی و دریفت‌زدن در خیابان، عملی غیرقانونی و خطرناک است، اما مانع از این نمی‌شود که دیدن تصاویر آن در خیابان‌ها ما را ‌هیجان‌زده نکند! در این میان یک نفر این فرصت را داشته است که در 14 سال گذشته در 20 مکان مختلف (زیر نظر مسئولین شهری و به صورت کنترل شده) چنین شیرین کاری های دیوانه‌واری را انجام دهد و او کسی نیست جز: کن بلاک هونیگان

وقتی هم که صحبت از Gymkhana به میان می‌آید، یاد شیرین کاری‌های دیوانه‌کننده‌ و شگفت انگیز کِن در خیابان‌های دوبی، عرشه ناو هواپیمابر و حتی چند شیرین‌کاری دیگری میوفتیم ‌که وی به تازگی یکی در لاس وگاس و دیگری در حیاط خلوت(پیست مخصوص) خود ‌Hoonigan Burnyard، انجام داده است.

شاید نمایش او در لاس‌وگاس جمعیت زیادی را به سوی خود جلب کرده باشد. اما شیرین‌کاری اخیر او با هیوندای WRC  و گردش 360 درجه‌ای در گاراژ کوچک Hoonigan Burnyard  حسابی سروصدا به پا کرده است. او میلی‌متری کار می‌کند و دوناتزنی او با  CGI در گاراژ تنگی که دورتادور آن از قفسه‌های ابزار و لوازم ماشین ماشین قرار گرفته، بسیار هیجان انگیز بود. درواقع یک اشتباه محاسباتی جزئی کافی بود تا عناوین و تیترها در سرتاسر اینترنت، جور دیگری خوانده شود!

برای سال 2022، بلاک با هیوندای شریک شد و خودروی نمادین هیوندای در مسابقات رالی یعنی i20 WRC ساخت آلمان را رانندگی کرد. او چهار مسابقه از هشت مسابقه را برد (شش سکو) و در مسابقات قهرمانی نیز دوم شد.

قرار است خودروی رالی هیوندای i20 WRC به اروپا باز گردد و به همین دلیل هم استاد دریفت تصمیم گرفت که ماشین رالی خود را برای ریپ کردن به خیابان‌ها بیاورد. او به هنگام بیرون آوردن خودروی خود گفت: “این که بتوانی سوار این ماشین مسابقه شوی و به دیدار دوستان بروی و در اطراف لس آنجلس -‌جایی که من اهل آن هستم- رانندگی کنم، بسیار لذت بخش است.”

هیوندای i20 رالی مجهز به یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ با یک موتور الکتریکی است که توسط یک باتری 3.9 کیلووات ساعتی تغذیه می‌شود. برخلاف سایر اتومبیل‌های مسابقه‌ای، اتومبیل‌های رالی می‌توانند به صورت قانونی در خیابان رانده شوند و به همین دلیل هم بلاک می‌تواند در خیابان‌های لس آنجلس رانندگی کند. دیدن اینکه ترافیک LA با وجود ماشین رالی هیوندای i20 WRC چقدر جذاب شده، جالب است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5856
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه