سوپراسپرت آلفارومئو

از آنچه که فکر می‌کنید به شما نزدیکتر است!

آلفارومئو تصميم گرفته تا سال ٢٠٢٤ از سوپر اسپرت خود رونمايى كند. خودرويى كه به احتمال قريب به يقيين يك اسپرت هايبريدى خواهد بود.

سرعت پرس– پس از شایعات منتشر شده جدیدی که حکایت از توسعه یک خودروی اسپرت جدید توسط آلفا دارد، این خودروساز با به اشتراک گذاشتن برخی جزئیات، وجود ایت شایعات را تایید کرد. جزییاتی از قبیل اینکه طراحی آن بر اساس آلفارومئو 33 استرادیل 1967 خواهد بود. با این حال آنچه که تاکنون مشخص نشده بود، تصمیم‌گیری در مورد این بود که آیا این پروژه هیجان‌انگیز به واقعیت تبدیل می‌شود یا خیر؟

به تازگی ژان فیلیپ ایمپاراتو رئیس آلفا، در مصاحبه‌ای با اتوکار، در مورد این خودروی اسپرت جدید صحبت کرد و تایید نمود که آلفا در حال کار برروی توسعه یک مدل خودروی اسپرت انحصاری و محدود است. وی گفت: با این حال، هم کار بر روی پروژه و هم موقعیت‌یابی مدل هنوز نهایی نشده است. فیلیپ در ادامه گفت: آلفارومئو طرفداران زیادی دارد که درخواست چیزی خاص دارند و او امیدوار است که بتواند در ماه مارس آینده به آنها پاسخ دهد.

ایمپاراتو همچنین به این نشریه گفت که ساخت این خودروی اسپرت روی شاسی برای اولین بار از سال 1969،کار جالبی خواهد بود. با این حال، او گفت که این مدل نباید یک خودروی مسابقه‌ای خالص باشد، و تصمیم بر این است که برای استفاده روزمره نیز مناسب باشد. وی اظهار داشت که این مدل “می‌تواند در نگاه اول نمادین، فوق العاده جذاب و البته به عنوان یک آلفارومئو قابل تشخیص باشد.”

الهام از استرادله ٣٣

آلفارومئو برای خودروی اسپرت جدید به عمق تاریخ خود می‌رود و مدل 33 Stradale از سال 1967 را به عنوان مدلی برای الگوى طراحی در نظر می‌گیرد. هنوز به طور قطعیت از پیشرانه این خودروی اسپرت صحبتی نشده اما گویا که برای آن هر دو پیشرانه بنزینی و الکتریکی در نظر گرفته شده است. ایمپاراتو همچنین به این نکته اشاره کرد که این خودرو برای خودش تنها یک مدل آلفا خواهد بود و اشتراکاتی با برند دیگری همچون مازراتی نخواهد داشت. از آنجایی هم که گفته می‌شود آلفارومئو از سال 2027 صرفاً الکتریکی خواهد شد، این خودروی اسپرت می‌تواند آخرین مدل جدید با موتور احتراقی خالص باشد.

طبق شایعاتی که از پیش منتشر شده بود،  ما می‌توانیم این خودروی اسپرت را در اوایل سال آینده و قبل از تولید آن در سال 2024 ببینیم. هنوز چیزی در مورد قیمت آن اعلام نشده و تصاویر منتشر شده در حد رندرهای( تصاویر گرافیگی) است که در سایت‌ها به اشتراک گذاشته مى شود. با این حال، اظهارات ایمپاراتو در مورد محدودیت و یونیک بودن این خودرو، به ما می‌گوید که لذت سواری با این خودرو چندان ارزان نخواهد بود.

منبع: topspeed

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=5199
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه