همزمان با هفته دوات

خطوط توليد قطعات بدنه جك جى ٤ راه مى افتد

تولید آزمایشی قطعات بدنه خودرو جی۴ شرکت کرمان موتور هم زمان با هفته دولت و با دستور رئیس جمهور آغاز می شود.


سرعت پرس– هم زمان با هفته دولت و افتتاح پروژه های سرمایه گذاری صنعتی و عمرانی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، با فرمان رئیس جمهور پروژهای بزرگ عمرانی منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم نیز افتتاح می شوند. یکی از پروژهای منطقه ویژه اقتصادی بم، مجموعه دوم از خط توليد سرسيلندر و کارخانه پرس شاپ قطعات بدنه خودرو ( جى ٤) شرکت کرمان موتور است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

حجم عملیات در فاز اول طرح تولید انواع سرسیلندر، تولید ۱۰۰ هزار دستگاه انواع سرسیلندر خودرو در سال و در فازهای بعدی افزایش ظرفیت تولید به ۴۰۰ هزار دستگاه در سال خواهد بود.

این پروژه در فاز اول برای ۴۸ نفر به صورت مستقیم و ۷۰ نفر غیر مستقیم اشتغال زایی دارد که در فاز چهارم این تعداد به ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و حدود ۲۰۰ نفر غیر مستقیم افزایش خواهد یافت.

پروژه مذکور از شهریورماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و حجم سرمایه گذاری آن پنج میلیون و ۲۷۰ هزار یورو به صورت ارزی و ۶۲ میلیارد ریال به صورت ریالی می باشد.


راه اندازی خطوط پرس کاری سنگین G1 و G2

راه اندازی خطوط پرس کاری سنگین G1 و G2 پروژه دیگر کرمان موتور است که در ارگ جدید و در هفته دولت افتتاح می شود.
در فاز اول تولید این پروژه، پرس کاری ۲۰۰ هزار بدنه در سال انجام می شود و در فازهای بعدی این تعداد به ۱۰۰ هزار قطعه در سال افزایش می یابد.

میزان اشتغال خط پرس قطعات بدنه خودرو به صورت مستقیم ۳۴ نفر است و ۱۷۰ نفر نيز به طور غیر مستقیم در اين حوزه فعالند.

تاریخ آغاز این پروژه مردادماه ۱۳۹۷ بوده است و حجم سرمایه گذاری در آن شامل چهار میلیون و ۶۰۰ هزار یورو بصورت ارزی(ماشین آلات) و ۴۰۰ میلیارد ریال بصورت ریالی برای فاز دوم است.

جك جى ٤ محصول اقتصادى كرمان موتور است  كه از سال ١٣٩٥ در كرمان توليد مى شود

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2506
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه