در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو؛

وزیر صمت از غرفه کروز بازدید کرد

عباس علی‌آبادی وزیر صمت در جریان بازدید از نمایشگاه تحول صنعت خودرو از غرفه محصولات کروز دیدن کرد و در جریان اخرین پیشرفت‌های این شرکت در ساخت قطعات فناورانه قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس – وزیر صمت در این بازدید گفت:《 باید خودروسازان بتوانند از نظر فناوری پیشرفت کنند تا بازار خودرو رقابتی شود و روزی که بتوانیم خودروهای خودمان را در بین بهترین‌های دنیا قرار دهیم؛ آن روز، موفقیت ما رقم خورده است.》
گفتنی است شرکت قطعه سازی کروز در سالیان اخیر موفق به ساخت قطعات پیچیده‌ سنسور اکسیژن، ایربگ و چراغ‌ها و… شده که داخلی سازی این قطعات پیچیده است.
وزیر صمت در حاشیه بازدید از غرفه محصولات گروه بهمن گفت: 《همه تلاش ما در وزارت صمت این است خودروسازان را حمایت کنیم تا در فناوری ساخت خودرو پیشرفت داشته باشند.》
دستاوردهای شرکت ماد آریا ویستا که پروژه داخلی سازی صندلی‌های پیچیده خودرویی را دنبال می‌کند مورد توجه وزیر صمت قرار گرفت. داخلی سازی صندلی به دلیل فناوری‌های خاص آن و ارزبری زیاد سهم مهمی در تحولی آفرینی در صنعت خودرو دارد.
علی آبادی از استارت و دینام‌های تولیدی شرکت ایسکرا اتوالکتریک نیز دیدن کرد. شرکت ایسکرا از شرکت های زیر مجموعه کرور و از جمله قطعه سازانی است که پروژه داخلی سازی استارت و دینام را پیگیری می‌کند.
نمایشگاه تحول صنعت خودرو از ۲۳ تا ۲۶ ابان ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ساعت ۸ تا ۱۵ برگزار می‌شود. جدیدترین محصولات شرکت کروز در سالن ۲۷ در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=15845
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه