لئو، SUV دو دیفرانسیلی که در بهار به بازار می‌آید:

نیسانTERRA زير پوست لئو MX8 + ویدئو

لئو MX8 جدیدترین خودرویی است که قرار است پس از تست‌های اولیه در جاده‌های کشور، در بهار 1402 روانه بازار شود. یک SUV دو دیفرانسیل چینی-ژاپنی که در مشارکت نیسان با دانگ‌فنگ در ژنگ ژو Zhengzhou چین تولید شده و به لطف این مشارکت و مشخصات ارائه شده از سوی شرکت دارای توانایی‌های در خور توجهی است.

سرعت پرسلئو MX8 جدیدترین خودرویی است که قرار است پس از تست‌های اولیه در جاده‌های کشور، در بهار 1402 روانه بازار  شود. یک SUV دو دیفرانسیل چینی-ژاپنی که در مشارکت نیسان با دانگ‌فنگ در ژنگ ژو Zhengzhou چین تولید شده و به لطف این مشارکت و مشخصات ارائه شده از سوی شرکت دارای توانایی‌های در خور توجهی است.

موتور آن یک موتور 2 لیتری توربو است که 220 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور دارد. مجموعه این اعداد و ارقام بعلاوه دیگر ویژگی‌های قابل توجه موجب شده است تا در صورت شیوه مناسب عرضه، موفقیت آن در بازار را متصور شویم. ویژگی‌هایی همچون سینک شدن یک جعبه دنده 8 سرعته ZF با این موتور، برخورداری از سیستم انتقال قدرت به دو محور، بهره‌وری از شاسی مستقل و سطح تجهیزاتی کامل که این خودرو را در سگمنت خود کم‌رقیب خواهد کرد.

این خودرو قرار است توسط شرکت ایستا موتور ارس به بازار عرضه شود. شرکتی از زیرمجموعه گروه کارآفرینان مایوان که سبلان خودرو مایوان و توسان اردبیل را در زیرجموعه‌های خود داشته و در منطقه آزاد ارس فعالیت می‌کند. طبق گفته‌های دکتر سعید خادمی بنیان‌گذار این مجموعه، تولید لئو MX8 با 20 درصد داخلی سازی شروع شده و هدف گذاری شرکت تولید و عرضه 1500 دستگاه خودرو در سال اولیه است. البته کارخانه ایستا موتور ظرفیت تولید تا 15هزار دستگاه داشته و در صورت استقبال بازار، در سال اول امکان افزایش تولید تا 3500 دستگاه نیز وجود دارد.

نکته قابل توجه در میان سخنان خادمی واگذاری خدمات پس از فروش این خودرو به صورت پیمانکاری به شرکت‌هایی است که در این زمینه تجربه داشته و قادر به ارائه خدمات به این خودرو در اقصی نقاط کشور هستند. ویژگی بسیار مهمی که می‌تواند دبه عنوان یک امتیاز ارزنده برای این خودرو تلقی شود.

خادمی هیمچنین در پاسخ به سوال خبرنگار سرعت پرس گفت: تعهد گارانتی شرکت برای MX8 سه سال و برای وارانتی(خدمات پس از فروش) 10 سال است که البته با ارائه خدمات BSI، گمانه‌زنی‌هایی برای افزایش گارانتی این خودرو به 5 سال هم وجود دارد.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=8384
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه