عرضه لامارى در بورس كالا

لاماری ايما همچنان در بورس…

لامارى از جمله خودروهاى پراستقبال در بازار است كه براى خريدارى آن همچنان بايد در صف انتظار بود. این خودروی یک میلیاردی در بازار آزاد حدود 1 میلیارد و 600 میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش پايگاه خبرى سرعت پرس؛ پس از عرضه هفته گذشته لاماری ايما در طرح هاى مختلف فروش فوق‌العاده،‌حمايت از جوانى جمعيت و جايگزينى خودروهاى فرسوده، عرضه اين خودرو از سوی شرکت آرین پارس موتور در بورس كالا نيز انجام شد. در اين عرضه همه ٦٨ دستگاه لامارى ايما ى سفيد، ٦٨ دستگاه مشكى و ٣٨ دستگاه خاكسترى به فروش رفتند. براى نسخه مشكى رنگ ايما به قيمت پايه ٩٨١ ميليون تومان٥٠٦ متقاضى، براى نمونه‌هاى خاكسترى ١٨٨ تقاضا و براى مدلهاى سفيدرنگ ٣٨١ نفر در صف خريد ايستادند.

لامارى در اوج بورس
در عرضه روزگذشته لامارى ايما در تالار خودور، 68 دستگاه نمونه مشکی با قیمت پایه 981 میلیون تومان روی تابلو عرضه شد كه قيمت كشف شده آن ١ ميليارد و ٣٥٢ ميليون بود. از تعداد كل لامارى‌هاى عرضه شده، همه ٣٨ دستگاه خاكسترى آن نيز به فروش رفت و قيمت ١ ميليارد و ٢٩١ ميليون براى آن به ثبت رسيد. براى نسخه‌هاى سفيدرنگ نیز كمترين قيمت ١ ميليارد و ٣٢٠ ميليون بود. گفتنی است که تمامى این خودروهاى عرضه شده در ١٩ بهمن ماه به خربداران خود تحويل خواهند شد. البته علاوه برقیمت‌های یاد شده، باید 9 درصد مالیات، عوارض و هزینه‌های بیمه را نیز اضافه نمود که قیمت خودرو را (بسته به رنگ) به محدوده یک و نیم میلیارد تومان می‌رساند!

طراحی زیبا، مشخصات فنی قابل توجه، کیفیت تولید و البته تفاوت بسیار زیاد بین قیمت کارخانه تا بازار آزاد موجب شده است تا این خودرو یکی از پرطرفدارترین کراس‌اورهای بازار باشد.  لاماری ایما این روزها حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در بازار قیمت می‌خورد. قیمت عرضه این خودرو در طرح فروش فوق العاده با قرعه‌کشی یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان بوده است.

مشخصات فنی لاماری ایما

لاماری ایما  اواخر سال گذشته از سوی شرکت آرین پارس موتور رونمایی و فروش آن از خرداد سال جاری آغاز شد. این خودرو به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو مجهز به سیستم پاشش مستقیم سوخت با حداکثر قدرت ۱۹۵ اسب بخار و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور، مجهز است. نیروی این موتور به واسطه جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود.

شش کیسه ایمنی هوا، سیستم ترمز ضد قفل، ترمزهای جلو و عقب دیسکی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی خودرو، کنترل خودرو در سرازیری، کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کنترل کشش، سیستم ترمز کمکی، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، پایش فشار باد تایرها، سنسور دنده عقب، سانروف برقی پانوراما، نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی پشت فرمان، نمایشگر لمسی 10.25 اینچی برای سیستم سرگرمی، صندلی‌برقی راننده با قابلیت تنظیم در شش جهت و تنظیم گودی کمر، فرمان برقی D شکل با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل، مود رانندگی اکو و اسپرت، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، سنسور نور، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب و کول باکس تجهیزات این کراس‌اور خوش اقبال بازار است.

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=6207
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه