در نمایندگی پرشیا خودرو نیاوران با شرایط ویژه:

طرح تعویض خودروهای نو و کارکرده با محصولات ب‌ام‌و و مینی

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب‌ام‌و و مینی در ایران در طرح جدید خود‌، اقدام به ارائه طرح تعویض خودروهای کارکرده با محصولات ب‌ام‌و و مینی در نمایندگی پرشیا خودرو 109 نیاوران نموده است.

سرعت پرس – این طرح با شرایط ویژه در نمایندگی 109 پرشیا خودرو واقع در نیاوران تهران و به مدت محدود از روز 14 تا 17شهریورماه از ساعت 9 الی 17 برگزار می‌شود. پرشیا خودرو در مدت این طرح برای افرادی که متقاضی خرید، فروش و یا تعویض خودرو وارداتی با ب‌ام‌و و مینی هستند و به نمایندگی 109 پرشیا خودرو مراجعه نمایند، شرایط و تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

تعویض خودروهای کارکرده با محصولات ب‌ام‌و و مینی در نمایندگی 109 پرشیا خودرو نیاوران به صورت ویژه شامل تخفیف جهت کمیسیون کارگزاری خرید و فروش پرشیا خودرو است و همچنین علاقمندان با شرکت در طرح تعویض خودرو می توانند از 40 درصد تخفیف برای خرید گارانتی ( کلیه بسته ها ) ،30 درصد تخفیف برای خرید BSI  (کلیه بسته ها ) و 25 درصد تخفیف نصب و به روزرسانی نرم افزاری آپشن خودرو بهره‌مند شوند.

متقاضیان و علاقمندان برای شرکت در این طرح تعویض خودروهای وارداتی کارکرده با محصولات ب‌ام‌و و مینی می‌توانند از تاریخ 14 تا 17 شهریورماه 1401 با مراجعه به نمایندگی 109 نیاوران واقع در تهران، نیاوران، بین میدان نیاوران و خیابان کامرانیه، پلاک ۵۹ از شرایط این طرح بهره‌مند شوند و جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۴۵۳۸۷۶ تماس حاصل نمایند.

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3096
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه