تست و بررسی KMC J7 تنها فست بک جدید بازار

KMC J7 یکی از سدان‌های جدید بازار است که با چهره‌ای جدید توانسته سهمی از بازار سدان‌های میدسایز را به خود اختصاص دهد. یک محصول از شرکت کرمان موتور که پس از تغییر نشان و لوگوی محصولات این شرکت به بازار عرضه شد

سرعت پرس– KMC J7 یکی از سدان‌های جدید بازار است که با چهره‌ای جدید توانسته سهمی از بازار سدان‌های میدسایز را به خود اختصاص دهد. یک محصول از شرکت کرمان موتور که پس از تغییر نشان و لوگوی محصولات این شرکت به بازار عرضه شد. KMC J7 ظاهری جداب دارد که با استفاده از خطوط متعدد در بدنه، تا حدودی اسپرت، مهیج و جوان‌پسند هم هست. وجود چراغ‌های یک تکه در جلو و عقب خودرو، از وجوه تمایز آن با دیگر خودروهای هم کلاس است و ویژگی‌های فنی آن در ادامه این گزارش از نظرتان خواهد گذشت.

سطح تجهیزات آن کامل است، فاصله نسبتا بلند بین دو محور، فضای کافی را در اختیار سرنشینان می‌گذارد و در حال حاضر (تا زمان ورود رقبای جدید به بازار) با قیمتی که دارد، یکی از گزینه‌های مناسب بازار است. رقیب مستقیم آن هم فونیکس آریزو 6 پرو است که البته قیمتی بالاتر از J7 دارد.

KMC j7 در ابتدای ورود به بازار به قیمت 1.190.000.000 عرضه و با نوسانات در بازار در مقطعی قیمتش حتی به بیش از 2.2 میلیارد تومان رسید! اما مجددا کاهش پیدا کرده و در حال حاضر (هنگام انتشار این ویدئو) با قیمت تعیین شده از سوی شورای رقابت به فیمت 1.281.880.000 از سوی کرمان موتور عرضه می‌شود. گزارش زیر نگاهی است از نزدیک به مشخصات و ویژگی‌های این خودرو:

 

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=15245
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه