تحویل پیش از موعد لاماری ایما به خریداران این خودرو

شرکت آرین پارس موتور از دوروز پیش اقدام به تحویل پیش از موعد خودروی لاماری ایما به مشتریان کرده است.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس، شرکت آرین پارس موتور عرضه کننده خودروی لاماری ایما، توانست خودروهای ثبت‌نام شده از سوی متقاضیان را زودتر از موعد تعیین شده، به مشتریان تحویل نماید. این شرکت از دو روز پیش تحویل خودروهای خود را آغاز نموده است.
گفتنی است که شرکت آرین پارس موتور به فاصله کمی پس از رونمایی لاماری ایما، محصولات خود را در سامانه فروش یکپارچه خودرو عرضه نمود که با استقبال بسیار فراوانی از سوی مردم روبرو شد.
لاماری ایما یکی از جدیدترین خودروهای معرفی شده به بازار است که بدلیل برخورداری از مشخصات فنی قابل توجه و جذابیت‌های بصری با استقبال فراوانی روبرو شده است. این شرکت از روز 4 شنبه فروش خود در سامانه عرضه یکپارچه خودرو را آغاز خواهد کرد و پیش‌بینی می‌شود که برای خرید آن همچنان صف خرید وجود داشته باشد.
لاماری ایما کراس اووری میدسایز با چهره‌های تهاجمی است که بواسطه تجهیز به یک موتور 4 سیلندر توربو شارژ 1.5 لیتری 195 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور دارد. گیربکس آن 7 سرعته دو کلاچه است، انتقال قدرت به محور جلو است، 1550 کیلوگرم وزن دارد و فاصله محوری آن 2715 میلی‌متر است که برای کراسی در این سایز فضای مناسبی از کابین را رقم زده است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=3073
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه