تحویل در سایت تولیدی اختیاری است

اطلاعیه ایران‌خودرو درباره پیامک تحویل حضوری خودرو به مشتریان

در پی انتشار برخی شایعات و فضاسازی‌های غیرواقعی در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای بر اختیاری بودن تحویل خودرو در محل سایت تولیدی این شرکت تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری سرعت پرس به نقل از ایکوپرس–  گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای، ضمن اختیاری دانستن انتخاب سایت تولیدی و یا نمایندگی به عنوان محل تحویل خودرو مشتریان، تاکید کرده در صورت انتخاب تحویل در سایت تولیدی، هزینه حمل مسترد می‌شود.
این اطلاعیه به این شرح است:
در پی درخواست مشتریان برای تسریع در فرآیند تحویل خودرو و ایجاد امکان تحویل در محل سایت‌های تولیدی گروه صنعتی ایران‌خودرو در سطح کشور، پیامک پیشنهادی برای تمامی مشتریان ارسال می‌شود که انتخاب این گزینه به صورت کاملا اختیاری است.
بر همین اساس، پیوندی در میز کار مشتری در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای مشتریان ایجاد می‌شود که در صورت تمایل می‌توانند گزینه تحویل حضوری را انتخاب کنند و در صورت انتخاب این پیشنهاد، هزینه حمل خودرو به مشتریان بازگردانده می‌شود.
پیامک برای تمامی مشتریان فارغ از محل سکونت ارسال می‌شود و در صورت عدم انتخاب تحویل حضوری، خودرو به محل نمایندگی در شهر مورد نظر حمل می‌شود.
ضمن آن‌که جریمه دیرکرد در تحویل یک مرحله تا صدور سند خودرو محاسبه می‌شود و در مرحله تحویل نیز قابلیت محاسبه دارد و این موضوع به دلیل تغییر در ماهیت فرآیندها تا صدور سند، تکمیل وجه، شماره‌گذاری و حمل و تحویل پیش‌بینی شده است.
مشتریان محترم در صورت وجود هر گونه ابهام و یا سوال، مراتب را از طریق مدیریت ارتباط با مشتریان این گروه با شماره تماس ۰۹۶۴۴۰ پیگیری کرده و از توجه به اخبار و شایعات غیرواقعی که بیش‌تر از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود خودداری کنند.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=574
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه