آلفارومئو مونترال EV، یک کوپه 2+2 نادر و بازسازی شده برای عصر برقی

آلفارومئو مونترال EV مجموعه‌ای از یک سدان (executive) جمع و جور‌(Giulia)، یک کراس اوور SUV لوکس جمع و جور (Stelvio) ‌و یک CUV ساب‌کامپکت که تازه معرفی شده (Tonale) است

سرعت پرس– آلفارومئو مونترال EV مجموعه‌ای است از یک سدان (executive) جمع و جور‌(Giulia)، یک کراس اوور SUV لوکس جمع و جور (Stelvio) ‌و یک CUV ساب‌کامپکت که تازه معرفی شده (Tonale) است. درواقع باوجود اینکه که‌Giulia  و Stelvio به‌تازگی به‌روزرسانی شده‌اند اما Tonale یک کراس جمع و جور و اسپرتی است که به تازگی معرفی شده و برادری با نشان دوج در آمریکا به نام دوج هورنت دارد. مونترال EV نیز با ترکیبی از این 3 خودرو، حاصل کار طراحی است که در فضای مجازی برای خود شهرتی فراوان دارد.

ابا این توصیف باید گفت: هیچ استیشن واگن پر جنب و جوش دیگری در راه نیست، هیچ تراک (وانتی) از آلفا تصور نمی‌شود و ‌بالاتر از همه اینکه بعد از معرفی توناله، فعلا هیچ خودروی اسپرت واقعی دیگری قرار نیست(حداقل در دنیای واقعی) به بازار بیاید. اما در قلمرو مجازی، بک کوپه عضلانی با چینش صندلی های 2+2وجود دارد که زمانی از V8 مشتق از Tipo 33 در زیر کاپوت خود بهره می‌برده است: آلفا مونترال

ممکن است برخی بگویند آلفا رومئو مونترال یکی از دست‌کم گرفته‌شده‌ترین و نادیده گرفته‌شده‌ترین مدل‌های تولید شده توسط آلفا است و بنابراین جای تعجب هم ندارد که نمونه‌های انگشت شماری از آن در ایالات متحده وجود دارد. نکته ای که آن را بسیار خاص کرده و موجب شده تا هنرمند فضای مجازی به سراغ آن برود.   اجازه دهید با ‌Kit-Core، هنرمند مجازی که در رسانه های اجتماعی با نام _kit_core شناخته می‌شود، ملاقات کنیم. فردی که اخیراً یک چالش طراحی رندر را انجام داده و سپس موضوع EV را گسترش داده است. نتیجه هم یک تولد دوباره ‌و خیره‌کننده برای کوپه زیبای آلفارومئو مونترال بوده است که در ابتدا توسط مارچلو گاندینی طراحی شده بود. زمانی که گاندینی در Bertone حضور داشت و نسخه اصلی را در همانجا مونتاژ نمود.

مونترال‌_kit_core ‌اما فضایی کاملاً تغییر یافته دارد، حالتی عریض شده داشته و دارای برخی عناصر آئرودینامیکی افراطی است که اگرچه ظاهر کلاسیک آن را به خوبی حفظ کرده ولی بدون شک به همان اندازه مدرن است. با توجه به اینکه این فقط یک طرح است بنابراین انتظار نداشته باشید که حرفی از مشخصات فنی آن زده شود! و تنها این نکته را در نظر بگیرید که به جای درب باک در عقب خودرو، درب شارژ طراحی شده است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=6043
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه