مدیرعامل آرین پارس موتور:

یک کراس‌اوور جمع‌وجور، محصول جدید آرین پارس موتور

روز کذشته شرکت آرین پارس موتور عرضه کننده برند لاماری، به مناسبت روز خبرنگار مراسمی را برپا کرد و در آن محمدرضا سیفی مدیرعامل شرکت، ضمن تشریح فعالیت‌های آتی شرکت، خبر از عرضه چندین محصول از جمله یک کراس اوور در آینده‌ای نزدیک داد.

به گزارش سرعت پرس، محمدرضا سیفی مدیرعامل آرین پارس موتور در مراسم دیروز، خبر از افزایش تیراژ لاماری ایما، عرضه یک کراس اوور دیگر به بازار و همچنین توسعه محصولات تجاری این شرکت داد. داد. او گفت برنامه‌ریزی ما برای اولین سال از حضور این خودرو در بازار کشورمان، تولیید و عرضه 2500 تا 3000 دستگاه لاماری ایما بود که با توجه به استقبال فراوان مردم از این خودرو، تصمیم بر این شد تا ظرفیت تولید را به 5000 دستگاه در سال 1401 افزایش دهیم. سیفی گفت: با توجه بازخوردهایی که داشتیم درصدد هستیم تا در اوایل زمستان، نسخه جدیدی از لاماری ایما را عرضه کنیم که از سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی بالاتری برخوردار است.

توسعه محصول و معرفی یک کراس اوور 

مدیرعامل آرین پارس موتور در ادامه به برنامه ریزی شرکت برای توسعه محصول اشاره و کرد، گفت: این شرکت قصد دارد یک کراس اوور  کامپکت در سگمنت B را هم به سبد محصولات خود اضافه کند. او گفت این کراس اوور به احتمال زیاد در نمایشگاه تهران رونمایی شده و در سال آتی به بازار عرضه خواهد شد. سیفی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص عرضه یک هاچ‌بک اقتصادی توسط آرین پارس موتور اظهار داشت که در این خصوص مذاکراتی را با شرکت‌های اروپایی داشته و چنانچه واردات خودرو آزاد شود، به فکر وارد کردن یک هاچ‌بک اقتصادی از اروپا هستیم. او همچنین خبر از تلاش شرکت برای عرضه یک محصول هایبرید یا پلاکین-هایبرید در سال آتی داد.

ورود با بازار خودروهای تجاری

سیفی ‌در بخش دیگری از گفتگوی خود به عرضه زودهنگام کشنده شاکمن از سوی آرین دیزل اشاره کرد و گفت: آرین دیزل به عنوان بخش تجاری و تولیدکننده خودروهای کار و تجاری در نظر دارد تا در شهریور امسال با عرضه کشنده شاکمن سبد محصولات  تجاری خود را کامل کند.

گفتنی است که ـآرین دیزل پیش از این کامیون‌های میدسایز، کامیونت سبک و همچنین ون تجاری شرکت جک‌ JAC را نیز در سبد محصولات خود داشته است.

لینک کوتاه: https://soratpress.ir/?p=2187
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه